Rozczarowanie, czyli błyszczyk od Max Factor..



Witajcie! Dzisiaj przedstawiam Wam mega bubelka, czyli błyszczyk Max Factor Vibrant Curve Effect. Jest to mój pierwszy błyszczyk tej firmy i pewnie ostatni bo się lekko zraziłam. Całe szczęście, że błyszczyk kosztował mnie 1 grosz przy zakupie mojego kochanego tuszu do rzęs 2000 calorie. A na wizażu cena błyszczyka to ok. 35 zł!


                                            Od producenta:                                       
Błyszczyk zapewnia wysoki połysk i brak uczucia lepkości dając świeży wygląd, intensywny połysk oraz podkreślając kształt ust.
Zakrzywiony aplikator obejmuje usta dla uzyskania bardziej kształtnego, pełniejszego wyglądu.
Posiada 16 odcieni.

                                              Moja opinia:                                          
Posiadam odcień 07 - Smart i ładny zapach taki melonowy to jedyny atut tego błyszczyka.
Aplikator jest tak beznadziejny, że nabiera tak małą ilość produktu, że trzeba się nieźle namachać, żeby jakiś efekt uzyskać. Na ustach wygląda dosyć kiepsko, bardzo słabo widać jakikolwiek kolor. Jedynie da się zauważyć drobinki i właśnie gdyby nie te drobinki to można by ten błyszczyk spokojnie przyrównać z pomadką czy też wazeliną, bo daje taki sam efekt.

Efekt oceńcie same: (nałożyłam kilka warstw produktu)

Bardzo się zawiodłam na Max Factorze, całe szczęście, że nie zapłaciłam za niego pełnowymiarowej ceny. 
Tak więc Kochane z daleka od tego błyszczyka! :)
Dżoana

9 comments

Alieneczka niedziela, 27 maja, 2012

zapach ładny i uwielbiam go w nim :)
faktycznie trzeba się namachać żeby nałożyć i to jedyne mi w nim przeszkadza :(
ogólnie bardzo lubię te błyszczyki, mam chyba 6 szt. :D

anita niedziela, 27 maja, 2012

Tusz 2000 Cal też jest moim ulubionym, a błyszczyków nie miałam!!!

mala9mi niedziela, 27 maja, 2012

Ale wiesz, że on nie wygląda tak źle?:)Efekt mi się nawet podoba.

Katsuumi niedziela, 27 maja, 2012

Śliczny, delikatny! :D

Szminkowa niedziela, 27 maja, 2012

A mi się podoba. Fajny, delikatny efekt :-)

katarina555 niedziela, 27 maja, 2012

Bardzo delikatny kolor, lecz bardzo subtelny. Pozdrawiam i zapraszam do siebie na najnowszy wpis.

Ladies Tea Party poniedziałek, 28 maja, 2012

Jeśli ktoś lubi bardzo subtelny efekt, to czemu nie. Jak dla mnie byłby za słaby:)
M.

Dagusia poniedziałek, 28 maja, 2012

taki delikatny ale jak na MF to chyba rzeczywiście słaby efekt ;) ale źle nie jest ♥♥♥

sistersloveclothes poniedziałek, 28 maja, 2012

bardzo slaby efekt,faktycznie ;) dziękuje za ostrzeżenie,nigdy go nie kupie ;)
ps. Zapraszam do nas na konkurs,3 pary okularów do wygrania!!
http://sistersloveclothes.blogspot.com/2012/05/konkurs-okulary-od-retrofuturo.html

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!