Smakowita czekoladowa maseczka od H&M!


Witajcie! Nie wiem czemu ale kosmetyki H&M nigdy do mnie nie przemawiały. Pewnie dlatego, że bałam się ich kiepskiej jakości. Jednak dzięki H&M znalazłam perełkę wśród maseczek!
Oto ona! Rich Chocolate Moisturising Mask, czyli głęboko oczyszczająca maseczka do twarzy. 


                                         Od producenta:                                            
Maska jak żadna inna! Ta głęboko oczyszczająca maska czekoladowa z solą z Morza Martwego, nawilżającym masłem kokosowym i masłem shea pomoże odblokować pory i odświeżyć Twoją skórę. Oczyścić twarz.

Maskę trzymamy na buzi 10-15 min, następnie spłukujemy i gotowe! 

                                            Moja opinia:                                            
Jest to moja faworytka wśród maseczek! Wspaniale pachnie! Trochę chemicznie ale bardzo mocno czuć zapach czekoladki. 
Konsystencję ma bardzo gęstą, trochę tępą ale naprawdę łatwo rozprowadzić ją po twarzy i dzięki gęstości nic nam nie spływa po twarzy. 
Po zmyciu skóra jest promienista, gładka i mięciutka. 
Nawilżenia dzięki masłu kakaowemu (jak to pisze producent) nie zauważyłam, natomiast oczyszczenie jak najbardziej tak!

A taki ma kolorek (wystraszyłam nią domowników :))

Opakowanie takiej maseczki wystarcza nawet na 6 razy, więc kupując ją za 4,90 zł naprawdę się opłaca! I ten obłędny zapach!! 
A Wy macie jakąś ulubioną maseczkę do polecenia? 
Dżoana

16 comments

Kinia :) piątek, 25 maja, 2012

Brzmi apetycznie :D

zoila piątek, 25 maja, 2012

Dziwne, że maseczka nawilżająca ma działanie oczyszczające. Miałam malinową, ale mnie nie zachwyciła.

Ania. piątek, 25 maja, 2012

muszę wypróbować ;)

Elwira Elwira piątek, 25 maja, 2012

dokladnie:)

Catherine piątek, 25 maja, 2012

Niestety nie przepadam za kosmetykami o zapachu czekolady :/

sia piątek, 25 maja, 2012

kupię ;)

ANITA piątek, 25 maja, 2012

Doskonale znam ta maseczke ;) Zapach cudowny!

Patya piątek, 25 maja, 2012

Chcę jąąą!! :) ciekawe czy u mnie jest..

MintElegance piątek, 25 maja, 2012

ja moich domowników straszę zieloną gębą shreka jak to mówi mój tata:P

Mysza piątek, 25 maja, 2012

Ostatnio jedna dziewczyna również robiła recenzję twej maseczki i jej nie polecała, ale widzę że zależy od osoby :)

dżoana piątek, 25 maja, 2012

każdy jest inny, inna skóra i potrzeby :)

dżoana piątek, 25 maja, 2012

haha, muszę i tym ich postraszyć! :)

grimagee piątek, 25 maja, 2012

chętnie spróbuję :)

Sleeping-beauty piątek, 25 maja, 2012

Chciałabym ją powąchać :D

naturaipiekno sobota, 26 maja, 2012

ja lubię takie z błotkiem z morza martwego :)

Ladies Tea Party sobota, 26 maja, 2012

Oj brzmi świetnie;)
M.

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!