Słowa kluczowe z wyszukiwarki!!!

Witajcie! Uwielbiam czytać posty poświęcone googlowym wyszukiwaniom, są komiczne! Czasem aż nie wierzę, że takie rzeczy można wyszukiwać, ale jak widać można! Bo kto pyta nie błądzi!
Mnie też się udało znaleźć kilka ciekawych słów kluczowych i oto one:

kosmetycznie:
paznokcie ze sreberka do śniadania (fajnie mieć paznokcie ze sreberka od śniadania nie prawda?)
ach wzorki na paznokcie (ach te wzorki :))
garnier krem kolo (??)
lakier do pasteli sypkich,.
paznokcie na święta wielkanocne 2012 ( tylko na rok 2012 nie inny!)
włosy chroniące od wysokiej temperatury (włosy chroniące? oj chciałabym!)

problemy i pytania:
jak zrobić samemu świetną bązoletke
bb be beauty na co?
jak paznokcie?
czy na rzęsy dałą wazelina?
jak zrobic bransoletkę z niczego? (eee...z niczego nie da rady)
gdzie dziewczynki (przykro mi ale u mnie ich nie ma...)

wyznania:
mam 20 lat 
kocham arbuza (ja też!)
Dżoana

14 comments

Angela wtorek, 29 maja, 2012

heee :D Jak Wy to sprawdzacie?

dżoana wtorek, 29 maja, 2012

musisz wejść w statystyki a potem źródła ruchu sieciowego i na samym dole są właśnie wyszukiwane słowa kluczowe :) może znajdziesz jakieś ciekawe perełki :D

Angela wtorek, 29 maja, 2012

Ale czad :D dziękować

CosmCocoPaula wtorek, 29 maja, 2012

hehehe świetny post ! też się z tego zawsze nabijam co ludzie wypisują :D

Meraja wtorek, 29 maja, 2012

no ja się pytam - gdzie dziewczynki ?
xD
Uwielbiam :D

Catherine wtorek, 29 maja, 2012

'kocham arbuza' :D

aparatka. wtorek, 29 maja, 2012

włosy chroniące od wysokiej temperatury - ja też takie chcę! :D

czarna_kotka wtorek, 29 maja, 2012

jak zrobić samemu świetną bązoletke <3

Też chciałabym się dowiedzieć. :D

Dagusia wtorek, 29 maja, 2012

jak zrobić samemu świetną bązoletke :D :D dobre

wizaz21 wtorek, 29 maja, 2012

czy na rzęsy dałą wazelina? powalajace zdanie:)))

rumour wtorek, 29 maja, 2012

Bransoletka z niczego i gdzie dziewczynki to moi faworyci :D

Zapraszam do siebie :)

dżoana wtorek, 29 maja, 2012

najlepsze :)

Ladies Tea Party wtorek, 29 maja, 2012

A ja tam myślę, że dziewczyny poszły robić "świetną bązoledke" i dlatego ich nie ma :< Hahaha!
M.

PureMorning środa, 30 maja, 2012

Niezłe :P

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!