Trochę organicznie, czyli ALTERRA krem brzoskwiniowy


Witajcie! Za mną już dwa egzaminy, jak na razie idzie całkiem nieźle. Korzystając z chwili wolnego od egzaminów i mauki naskrobałam dla Was notkę o moim ukochanym kremie Alterry. Jest to zdecydowanie jeden z moich ulubionych produktów Alterry.
Krem marzenie - bez silikonów, parafiny, nie zawiera syntetycznych barwników, substancji zapachowych i konserwujących, czyli nie zapcha nam buzi.
Do tego zawiera naturalne roślinne składniki z ekologicznych upraw i dziko rosnących zbiorów.  


                                         Od producenta:                                             
Tonujący krem na dzień z wartościowym olejem z pestek brzoskwini oraz odświeżającym ekstraktem z arbuza nadaje cerze lekkiego kolorytu posiadając dodatkowo właściwości matujące. Dzięki starannie opracowanej kompozycji roślinnych substancji aktywnych krem pielęgnuje skórę. Zestaw pigmentów identycznych z naturalnymi nadaje skórze delikatny koloryt i pozwala pokryć jej niedoskonałości. Wartościowe połączenie oliwy z oliwek (z kontrolowanej biologicznie uprawy), oleju z jojoby z woskiem pszczelim nadaje skórze sprężystości. Roślinna gliceryna dostarcza jej dobroczynnego nawilżenia. Delikatny, owocowy zapach zapewnia uczucie przyjemnej pielęgnacji.

Gwarantowane cechy produktu:

- nie zawiera syntetycznych barwników, substancji zapachowych i konserwujących,

- bez silikonów, parafiny i innych związków olejów mineralnych,
- tam, gdzie to tylko możliwe, zastosowane składniki roślinne pochodzą z kontrolowanych biologicznie upraw i dziko rosnących zbiorów,
- dobra tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie.



                                            Moja opinia:                                              
Na początku się przeraziłam kolorem, który wydał mi się dość ciemny, jednak znakomicie wtopił się w kolor mojej buzi. Konsystencja jest jakby dosyć ciężka i przypomina przy rozsmarowywaniu taką rzadszą plastelinę przez co rozsmarowywanie jest dosyć ciężkie. Najlepiej kremik się wklepuje. 
Krem nadaje skórze zdrowego wyglądu, jest promienna i ujednolicona (jednak na większe niedoskonałości trzeba zastosować korektor) i co mnie zdziwiło buzia staje się matowa
Do tego wszystkiego krem nie wysusza skórek, nie zatyka porów i jest zdumiewająco trwały

Jednak i mój ideał ma wady (ale takie niewielkie, że i tak go kocham) - zapach, po dłuższym użytkowaniu mam po prostu tego zapachu dosyć chociaż jest naprawdę ładny i to, że szybko zastyga. Kremik nie ma także filtra SPF...


Jest to zdecydowanie mój hit! Idealny na lato, idealny żeby zastąpić podkład z powodu lżejszego składu.
Nawet zmieszany z kremem nawilżającym sprawdza się znakomicie!
Polecam z czystym sumieniem, zwłaszcza że lato zbliża się wielkimi krokami a ten krem jest idealny an tą porę roku!
Dżoana

16 comments

' Ejj , weź wyluzuj .♥ czwartek, 24 maja, 2012

wygląda ciekawie. :) chyba wypróbuję.

Rodzynka1989 czwartek, 24 maja, 2012

O, a ja akurat się zastanawiałam czy istnieje jakiś DOBRY krem tonujący :) jutro idę po niego do Rossa :D

Anuullaa czwartek, 24 maja, 2012

Jak złapię odpowiednią opaleniznę może się na niego skuszę:)

Odyseja czwartek, 24 maja, 2012

muszę go wypróbować, bo wolę takie kosmetyki na lato niż ciężkie podkłady.

Elwira Elwira czwartek, 24 maja, 2012

ja rowniez ;]

MintElegance czwartek, 24 maja, 2012

ciekawe czy sprawdziłby się na mojej mieszanej cerze, jak myślisz?

dżoana czwartek, 24 maja, 2012

Tak! Jest to krem do cery mieszanej i normalnej :)

Kinia :) czwartek, 24 maja, 2012

Jest bardzo ciekawy, ale i też bardzo ciemny :/

kosmetoholiczka_1919 czwartek, 24 maja, 2012

Mam na niego straszną ochotę i muszę wypróbować

Kamila czwartek, 24 maja, 2012

Chyba w końcu go wypróbuję :)
Pozdrawiam!

Ladies Tea Party czwartek, 24 maja, 2012

Alterra niezawodna;)
M.

Carolina czwartek, 24 maja, 2012

Muszę go kupić wreszcie : ) Na razie wspomagam się lekkim podkładem z under20 ; )

Stylish! czwartek, 24 maja, 2012

fajny post:)

Everything Girly poniedziałek, 28 maja, 2012

Tak czaję się na ten krem Alterry i czaje, ale właśnie kolor mnie jakoś przeraża :P

Maugo wtorek, 07 sierpnia, 2012

Teraz jest promocja w Rossmanie :) Zastanawiałam się na nim i nad Garnierem BB i padło na tego drugiego, ale ten też na pewno kiedyś zagości w mojej kosmetyczce :)

Mysza poniedziałek, 03 września, 2012

Muszę go kupić :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!