Turkusowa konturówka do oczu Bell Precision Stay On Eye Liner


Witajcie! Chcę Wam dzisiaj pokazać konturówkę która całkowicie mnie zauroczyła ze względu na kolor! Przepiękny turkus idealny na lato! Jednak jakość daje wiele do życzenia..


Konturówka do oczu trwały efekt - tak obiecuje producent.
Na oku wygląda bardzo fajnie, kolor jest przepiękny, jednak....czy rzeczywiście konturówka jest trwała? Niestety nie, bardzo łatwo się ściera, co jest ogromną wadą. Chyba żadna konturówka nie przebije trwałości jaką posiada Essence Longlasting. 
Do tego, bardzo ciężko jest uzyskać intensywny kolor.
Na plus przemawia to, że kredka jest miękka i łatwo się nią malować. Posiada też bardzo fajne drobinki, które ładnie rozświetlają. 

A tak się prezentuje na oczach: (wygląda jak niebieska trochę na oczkach..)

Czy polecam? Nie. Zdecydowanie stawiam na Essence i będę musiała rozejrzeć się za takim kolorem w szafie Essence. 
Dżoana

16 comments

Angela niedziela, 20 maja, 2012

Bardzo ładny kolor <3

Elwira Elwira niedziela, 20 maja, 2012

Kolorek cudny:)!

Rodzynka1989 niedziela, 20 maja, 2012

Jak ja nie lubię kredek czy to zwykłych czy to w takiej formie ;) Kolor ładny, ale wolałabym sobie taką kreskę cieniem maznąć ;)

laola20 niedziela, 20 maja, 2012

mam ją w tym samym kolorze . Kolor jest śliczny jednak niezbyt trwały .

Mysza niedziela, 20 maja, 2012

Bardzo ładnie prezentuje się na oczach tylko szkoda, ze szybko się ściera. :(

CosmCocoPaula niedziela, 20 maja, 2012

Ładnie wygląda, szkoda że nie jest trwała...
Chociaż największą uwagę przyciągają Twoje długie rzęsy :) - piękne !

Dagusia niedziela, 20 maja, 2012

kolorek ma ładny ;) ja mam turkus z Catrice - b. dobra :)

CoconutLime niedziela, 20 maja, 2012

Śliczne masz oczy :) Piękny kolorek:)

paulus6c niedziela, 20 maja, 2012

Cudowny kolorek :) ślicznie wygląda na twoich oczkach :)

Ladies Tea Party niedziela, 20 maja, 2012

Super kolor ma ta kredka;3
M.

Świat Wery niedziela, 20 maja, 2012

choć się nie sprawdza, pięknie wygląda

Ioana-Carmen środa, 23 maja, 2012

Chic, Chic baby! do you like the ideea of following each other?;X

FashionSpot.ro

Plotkara czwartek, 24 maja, 2012

ale Ty masz rzęsy piękne! jakiego tuszu tutaj użyłaś? :)

dżoana czwartek, 24 maja, 2012

max factor 2000 calorie :)

Patya piątek, 25 maja, 2012

wow ale masz oczy :)

ettka1983 czwartek, 31 maja, 2012

Mam czarną z tej serii i jakoś nie bardzo mi odpowiada.

http://kosmetykoholizm.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!