Celia Pomadka z kolagenem - moja ulubiona!



Witajcie! Dzisiaj chcę Wam przedstawić moją ukochaną pomadkę od Celii! Celia jest to polska firma a właścicielem jak się okazuje jest wszystkim dobrze znany Dax Cosmetics!

Jak kiedyś wspominała bardzo nie lubię błyszczyków i szminek, wolę używać zwykłych balsamów typu Carmex jednak pomadka od Celii mnie przekonała! Pokochałam ją tak mocno, że to już jest moja 3 pomadka i chyba się z nią nie rozstanę. 


                                               Od producenta:                        
Różnorodność barw połączona z bogactwem składników pielęgnacyjnych.
Daje wyjątkowo trwały makijaż ust w delikatnych, naturalnych odcieniach. Zawiera kolagen, który wygładza usta, dba o ich jędrność i wyraźny kontur oraz cenne składniki pielęgnacyjne (olej makadamia, masło kakaowe oraz witaminy E i C).



                                                   Moja opinia                          
Pomadka ma bardzo fajną jakby kremową konsystencję. Dobrze kryje, nie trzeba nakładać dużej ilości warstw żeby był jakiś efekt. Nie zbiera się w kącikach i nie podkreśla suchych skorek co dla mnie jest koszmarem - nie lubię tego!
Co do trwałości to pomadka dla mnie jest naprawdę dosyć trwała, nie mówię, że jakoś bardzo długo, ale czy jest pomadka/szminka która naprawdę długo utrzymuje się na ustach? 
Do tego pomadka naprawdę nawilża usta i za to głównie ją kocham, bo mogę uzyskać kolor i nawilżenie! 

Posiadam kolor nr 101 który ciągle kupuję, bardzo mi się podoba taki beżowo łososiowo różowy. Nude.


Z czystym sumieniem mogę Wam polecić tą pomadkę, dobra jakość za niską cenę, zapłaciłam niecałe 10 zł, tylko niestety trudno dostępna. Pewnie znajdziecie ją w małych osiedlowych drogeriach.
Dżoana

27 comments

Aurore ♥ wtorek, 12 czerwca, 2012

prześliczne opakowanie i bardzo ładnie, delikatnie prezentuje się na ustach! cudeńko! :) Gdzie można taką nabyć? :D

MintElegance wtorek, 12 czerwca, 2012

super!
lubię usta w kolorze nude:)

dżoana wtorek, 12 czerwca, 2012

napisałam :) w małych osiedlowych drogeriach można ją dostać najczęściej.
ale zajrzyj też tu : http://celia.pl/dystrybucja

Anuullaa wtorek, 12 czerwca, 2012

O Celii robi się coraz głośniej, te pomadki są rewelacyjne.
.

Sylka wtorek, 12 czerwca, 2012

Nigdzie nie widziałam tej pomadki. Muszę się lepiej rozejrzeć :)

Paulina wtorek, 12 czerwca, 2012

Woow :) Świetny kolor. Uwielbiam takie subtelne i delikatne.
Obserwuje :)

LaFili wtorek, 12 czerwca, 2012

wygląda pięknie, może się skuszę;)

Wdowa Po Stalinie wtorek, 12 czerwca, 2012

ładna, delikatna, ostatnio się takimi maluje, co dziwne bardzo u mnie ;p

Odyseja wtorek, 12 czerwca, 2012

Ostatnio głośno o celii, musze w końcu spróbować :)

nikki wtorek, 12 czerwca, 2012

Ja się zakochałam w pomadko-błyszczykach Celii :)

Paula wtorek, 12 czerwca, 2012

kurcze nigdzie nie mogę dorwać tych pomadek ;/

Meraja wtorek, 12 czerwca, 2012

zobaczymy co wyjdzie z tej pomadki, bo też jestem wielką miłośniczką balsamów ochronnych raczej... :)

Everything Girly wtorek, 12 czerwca, 2012

Już od jakiegoś czasu poszukuję pomadek Celi, ale u mnie w mieście nie tak łatwo je znaleźć...

Detroit wtorek, 12 czerwca, 2012

podoba mi się :)

Wzorowa_Pani_Domu wtorek, 12 czerwca, 2012

Niestety u mnie w promieniu wielu km, nie ma sklepików osiedlowych z ofertą Celii :(

blog o kosmetykach wtorek, 12 czerwca, 2012

Śliczny kolorek, jednak ja wolę nieco mocniejsze kolory :)
Obserwuję :)
Pozdrawiam ;)

Anecia wtorek, 12 czerwca, 2012

ja tez uwielbiam i mam kolorek 601
zapraszam do mnie :)

ziuzia21 wtorek, 12 czerwca, 2012

Bardzo subtelny i elegancki kolor:)

Świat Wery wtorek, 12 czerwca, 2012

ojej jaki piękny odcień, mam też szminkę, ale jakąś z perełkami i niestety nie odpowiada mi:(

naturaipiekno wtorek, 12 czerwca, 2012

jaki ona ma śliczny kolor :) taki delikatny:)

Lola wtorek, 12 czerwca, 2012

Też ją mam, też ją mam :D! I uwielbiam :) Pozdrawiam

Carla Verne środa, 13 czerwca, 2012

Znalazłam idealną pomadkę! :)

Lady Aka środa, 13 czerwca, 2012

chetenie bym ja kupiła, ale nie moge jej namierzyc w Poznaniu - moze ktos z was wie gdzie mozna kupic produkty tej firmy?

dżoana środa, 13 czerwca, 2012

sprawdź tu najlepiej - http://celia.pl/dystrybucja

Izunienka środa, 13 czerwca, 2012

Pięknie wygląda, teraz to już na pewno ją kupię :-)

Affectation środa, 13 czerwca, 2012

Super wygląda na ustach, tak delikatnie. Nigdy wcześniej o niej nie słyszałam, ale na pewno się rozejrzę! Ja Ciebie też z przyjemnością będę obserwować :)

Ania niedziela, 24 czerwca, 2012

Sliczna! Koniecznie musze przyjrzec sie jej z bliska:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!