Co przybyło w kosmetykach z powodu urodzin?


Witajcie! Nie pochwaliłam się (wiem jestem okropna :)) ale w środę miałam 21 urodziny!
Dzień ten spędziłam pracowicie i na początku niezbyt przyjemnie. Dwa egzaminy z zarządzania - z ćwiczeń i wykładu i co? Porażka niestety nie zaliczyłam "zerowego" podejścia z wykładu i muszę znowu się męczyć z nauką.. Potem pobiegłam na ostatni body shape i tu radość - nie będę już musiała chodzić na wf! zaliczyłam wszystkie semestry :) Po cięzkim wfie wieczór z Tż co było najprzyjemniejszą częścią dnia.
Bardzo lubię takie ćwiczenia jak body shape czy aerobik dlatego w wakacje planuję zapisać się na coś podobnego, dla zabawy nie z musu jak na uczelni. Może zumba? Słyszałam dużo pozytywnych opinii o niej więc czemu nie.

Oczywiście z okazji urodzin udało mi się powiększyć zbiory kosmetyczne i oto co dostałam:

Yves Rocher zestaw - żel pod prysznic, mleczko do ciała i pastylka do kąpieli a wszystko o cudownym zapachu malin!

 Stara Mydlarnia esencja do kąpieli i pod prysznic PLUM & FIG (śliwka z figą) 

Evoluderm - Mleczko do ciała Karite - pachnie obłędnie i zapach utrzymuje się długo na skórze. Zapach kojarzy mi się z czymś z dzieciństwa jest niesamowity (guma balonowa? nie mam pojęcia..)

Fruttini body spray Cherry i Vanilla 


To na tyle kosmetyków. Dzisiaj pierwszy mecz na Euro! Boję się tego co będzie się działo w mojej kochanej Warszawie. Oczywiście z Tż idziemy na strefa kibica poczuć tą atmosferę :) a Wy jak? Będziecie oglądać mecz czy raczej Was to nie interesuje?
Dżoana

8 comments

anita piątek, 08 czerwca, 2012

Wszystkiego najlepszego!!! Kosmetyki super :)

Świat Wery piątek, 08 czerwca, 2012

wszystkiego dobrego, super:)

Mysza piątek, 08 czerwca, 2012

Wszystkiego najlepszego i świetne kosmetyki dostałaś! :)

Odyseja piątek, 08 czerwca, 2012

uwielbiam malinową serię z yves rocher! :)

dżoana piątek, 08 czerwca, 2012

Dziękuję :*

Everything Girly piątek, 08 czerwca, 2012

Uwielbiam kosmetyki yves rocher :)

Ja będę oglądać mecz w domowym zaciszu ze znajomymi przy piwku i chipsach ;)

Plotkara piątek, 08 czerwca, 2012

pewnie wszystko pięknie pachnie :D

apteka marzenie piątek, 08 czerwca, 2012

YR o zapachu malin to zdecydowanie mój faworyt :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!