DIY: bransoletka warkocz. Jak zrobić?


Witajcie! Dzisiaj dla odmiany post nie kosmetyczny tylko DIY! Robimy bransoletkę - warkocz. Będzie to banalnie prosta w wykonaniu bransoletka, do tego materiały na pewno macie w domu więc nie trzeba iść do sklepu!  

Na zdjęciu to co będzie nam potrzebne:

Co do kawałków materiału - im szersze wytniemy kawałki tym bransoletka będzie większa i odwrotnie - cienkie kawałki - mniejsza bransoletka. 

1. Step one! Bierzemy nasze kawałki pociętego materiału, łapiemy za końce (i tu dla ułatwienia sobie życia spinam je agrafką, którą przypinam gdzie mi najwygodniej) i pleciemy zwykły warkocz. 

2. Zapleciony warkocz trzymamy mocno żeby się nie rozwiązał i pasujemy do ręki, żeby nie był za luźny lub za ścisły.

3. Gdy dopasujemy do ręki bierzemy igłę z nawleczoną nitką i zszywamy tak, żeby nasz warkocz się nie rozplótł.

4. Następnie robimy tak samo z drugą stroną naszego warkocza i łączymy zszywając dwa końce naszej bransoletki.

5. Teraz opcjonalnie - nie trzeba tego robić. Ja żeby było ładniej biorę mały kawałek materiału i przykrywam nim przyszyte końce naszej bransoletki. Oczywiście mały kawałek materiału znowu zszywamy.

6. No i mamy gotową bransoletkę! Łatwe prawda? 

Możecie szaleć z kolorami, łączyć różne materiały, wplatać różne rzeczy, co tylko chcecie!
Takie bransoletki naprawdę fajnie i oryginalnie wyglądają, do tego te w neonowych i żywych kolorach idealnie będą się nadawać na lato.

Dżoana

22 comments

Zielone Serduszko niedziela, 24 czerwca, 2012

Będę musiała wyczarować jakąś bransoletkę! :)

Kinia :) niedziela, 24 czerwca, 2012

Ślicznie to wygląda :)

Viola niedziela, 24 czerwca, 2012

łatwa a śliczna :)
Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;D

Karola niedziela, 24 czerwca, 2012

bardzo fajna :) pokaż jak na ręce wygląda! :)

Klaudia niedziela, 24 czerwca, 2012

widzę nowa moda na bransoletki :)
Jeszcze nigdy się z tym nie spotkałam, ale podoba mi się i chyba wypróbuję!

Paulina niedziela, 24 czerwca, 2012

Suuper to wygląda :))

Zjadacz Ciastek niedziela, 24 czerwca, 2012

najładniejsza ta, na której pokazałaś :)

zoila niedziela, 24 czerwca, 2012

Świetny pomysł... A ja powyrzucałam stare apaszki...

Weronika niedziela, 24 czerwca, 2012

rzeczywiście ładne, może poświęcę kwietną sukienkę z lumpeksu ;)

Alex Ann niedziela, 24 czerwca, 2012

ale genialne! poszukam u siebie zbędnych materiałów i może uda mi się zrobić :D naprawde świetne to jest :D

mooooni-que niedziela, 24 czerwca, 2012

ojjj, chyba się skuszę i stworzę sobie takie cudeńko :)

Aurore ♥ niedziela, 24 czerwca, 2012

ooou. fajne. / pozdrawiam ♥ ~ annetteaurore.blogspot.com/

Everything Girly niedziela, 24 czerwca, 2012

Ale ekstra! :D

Lejdziakowa niedziela, 24 czerwca, 2012

Fajnie wygląda :)
Co do balsamu to na razie mogę powiedzieć, że cudownie pachnie choć były do wyboru różne gamy zapachowe ale co do działania to póki co nie mogę nic powiedzieć bo balsam czeka grzecznie na wyjazd :)

by-kejti niedziela, 24 czerwca, 2012

bardzo ciekawy pomysł na te bransoletki ;)

gingeRed poniedziałek, 25 czerwca, 2012

Suuuper, naprawdę super pomysł :) I świetne wykonanie. Uwielbiam DIY, inspiruje mnie, ale samej mi jakoś ciężko się zebrać zawsze...

gingeRed poniedziałek, 25 czerwca, 2012

PS. Obserwuję :)

Affectation poniedziałek, 25 czerwca, 2012

Super pomysł, na pewno dzisiaj potnę duużo materiału :P

Mormyszka poniedziałek, 25 czerwca, 2012

Ale świetny pomysł :-) Trza coś zdziałać ;-)

Marta. poniedziałek, 25 czerwca, 2012

świetna bransoletka, zrobię taką!:D

skorupka1997 wtorek, 26 czerwca, 2012

Omomom.... bardzo fajne!!! <3
http://eiffla1997.blogspot.com/

Justyna piątek, 13 lipca, 2012

Super Ci wyszły:)Spróbuję zrobić może mi się uda:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!