Dzień paznokci a'la SKITTLES!!!


Witajcie! Jak zapewne pamiętacie kilka dni temu informowałam Was o bardzo fajnej akcji paznokciowej z okazji Dnia Dziecka. Akcja polegała na pomalowaniu paznokci a la Skittles! 
Nigdy nie malowałam w ten sposób paznokci jakoś uważałam, że to przesada ale muszę przyznać że wyglądają bardzo ciekawie!

Oto moje paznokcie w stylu Skittles, postawiłam na pastelowe kolory które wprost uwielbiam!

Pogoda za oknem nie dopisuje, szaro, brzydko i pada ale paznokcie dodają energii! Do tego w Dzień Dziecka każdy może pozwolić sobie na odrobinę "szaleństwa"! Każdy ma w sobie trochę dziecka i czasem trzeba je uwolnić :)
Niestety nie spotkałam nikogo z tak pomalowanymi paznokciami, a szkoda myślałam, że trafię na kogoś kto bierze udział w akcji. 


A jakich lakierów użyłam? Oto one:
1. My Secret 155 Pale Orange
2. Essence 27 No More Drama
3. Wibo 48
4. MIYO 28 Grape (ulubiony, o którym pisałam trochę tutaj)
5. My Secret 144 Vanilla (o którym pisałam tu)

Jak tam Dzień Dziecka? Może jakieś zakupy z tej okazji?
Dżoana

13 comments

Plotkara piątek, 01 czerwca, 2012

ten z MIYO jest śliczny! :)

Justyna Giera piątek, 01 czerwca, 2012

bardzo ładne kolorki i widzę że pazurki w bardzo ładnym stanie ;) tylko pozazdrościć

Amoi piątek, 01 czerwca, 2012

pomarańcz super ! :)

zapraszam do mnie :)
^^ --> rozdanie

Świat Wery piątek, 01 czerwca, 2012

bardzo ładnie, podoba mi się

Ladies Tea Party piątek, 01 czerwca, 2012

Ale słodziutkie pazurki:)
M.

MadAsAHatter piątek, 01 czerwca, 2012

Też żałuję, że nikogo nie spotkałam, byłoby fajnie :)

dżoana piątek, 01 czerwca, 2012

mój ulubieniec :)

apteka marzenie piątek, 01 czerwca, 2012

trzy środkowe mnie zauroczyły :)

paulus6c piątek, 01 czerwca, 2012

Ładniutkie kolory :)

Sleeping-beauty piątek, 01 czerwca, 2012

Ładne :)

Mysza piątek, 01 czerwca, 2012

Świetny pomysł na paznokcie. Aż zachciało mi się jeść Skittlesów. ;p

Zielone Serduszko piątek, 01 czerwca, 2012

Ładny ten MIYO :) Też chciałam wziąć udział w dzisiejszej akcji, ale ostatnio robiłam taki manicure i teraz mi się nie chciało :P

Lavender środa, 05 września, 2012

mam ten essence i baardzo go lubię. Fajne połączenie kolorów, ja poszłam w pastele ;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!