Ideał w kryciu czyli Dermacol!


Witajcie! Czy macie swojego faworyta wśród korektorów/podkładów? Ja tak! Jest to Dermacol który dzisiaj Wam przedstawię. Zakrywa on każdą niedoskonałość!

                                               Od producenta:                                            
Dermacol został opracowany na bazie niezwykłej formuły umożliwiającej połączenie korektora z fluidem. Umożliwia to kamuflaż wielu zmian skórnych.

Podkład utrzymuje się na twarzy przez cały dzień bez konieczności dokonywania poprawek. 

Zalecany dla każdego rodzaju skóry, także bardzo wrażliwej. Produkt jest hypoalergiczny, a więc nie podrażnia nawet bardzo delikatnej i wrażliwej skóry.
Doskonale sprawdza się przy: 
- cerze naczynkowej, gdy policzki są różowe od popękanych naczynek,
- przebarwieniach skóry,
- cerze trądzikowej,
- cerze ze skłonnościami do alergii,
- cerze z piegami.

Odznacza się doskonałymi właściwościami kryjącymi nawet przy użyciu cieniutkiej warstwy. wysoko napigmentowany - zawiera aż 50% pigmentów



                                                        Moja opinia:                                      
Kocham Dermacol i chyba już na zawsze zagościł w mojej kosmetyczce. Na początku zaznaczę, że nie używał Dermacolu jako podkładu, jest on dla mnie za ciężki (konsystencja przypomina gęstą pastę) więc stosuje jako korektor i tu się sprawdza znakomicie! Jako podkład robi maskę na twarzy ale kryje niesamowicie i to jest jego zadanie! Nawet pieprzyki potrafi zatuszować.
Dermacol jest bardzo trwały, wytrzymuje naprawdę cały dzień bez poprawek. 
Na początku byłam przerażona konsystencją i modliłam się, żeby nie pogorszył się stan mojej cery i wymodliłam! Stan cery bez zmian.
Do wyboru mamy niesamowicie dużo odcieni co jest ogromnym plusem bo każde znajdzie coś dla siebie. 


Jeżeli chcecie go stosować jako podkład to ważne jest żeby znaleźć na niego sposób :) 
Dżoana

24 comments

Plotkara środa, 20 czerwca, 2012

oj taaak, on zakryje wszyystko :)

Paulina środa, 20 czerwca, 2012

Nie znam go :) A jaka jest jego cena?

dżoana środa, 20 czerwca, 2012

ja go kupiłam za ok 20 zł plus minus :)

Lexi środa, 20 czerwca, 2012

nigdy nie próbowałam, ale też słyszałam, że potrafi zdziałać cuda... :D

Alex Ann środa, 20 czerwca, 2012

a gdzie można go kupić? :)

fanglefashion środa, 20 czerwca, 2012

strasznie ciężki produkt :) Ale czasem mieszam go z lekkimi podkladami :)

Agnieszka. środa, 20 czerwca, 2012

Myślę, że byłby całkiem dobry dla mnie, tylko szkoda, że ma taką konsystencję :C

Mudi środa, 20 czerwca, 2012

Mam dermacol na złe dni ;D Nic tak niesamowicie nie kryja jak on, szkoda tylko że podkreśla suche skórki..
Mam odcień 208 i jest niesamowicie jasny. Jest za jasny nawet dla mnie chociaż moja skóra jest mega jasna.

Wdowa Po Stalinie środa, 20 czerwca, 2012

bardzo ciekawy produkt, jestem bardzo ciekawa, jak wygląda na twarzy

alapadma środa, 20 czerwca, 2012

obiecujący!

Viola środa, 20 czerwca, 2012

Dla mnie jest idealny :)
Zapraszam do mnie ;D

Weronika środa, 20 czerwca, 2012

za 30ml ? to cena normalna :)

naturaipiekno środa, 20 czerwca, 2012

nigdy go nie miałam i takiego mocnego krycia nie potrzebuję w sumie :)

wonderwoman87 środa, 20 czerwca, 2012

Ja nie potrzebuję aż tak wielkiego krycia,ale słyszalam,że ten korektor z Synergen ma identyczne krycie,problem jest jedynie z kolorami

Aurore ♥ środa, 20 czerwca, 2012

chcę go mieć! ♥ Czyli mam rozumieć, że ma mini podobieństwo do kremów BB, które są niestety okropnie drogie?
pozdrawiam! ♥

Dagusia środa, 20 czerwca, 2012

też chcę go mieć :D

Patya środa, 20 czerwca, 2012

Oj tak krycie to on ma super :) Ja używałam go wiele lat temu gdy nie było aż tylu kolorów. Muszę do niego wrócić :)

Lavender środa, 20 czerwca, 2012

ja się nie mogę zdecydować, ale chyba ułatwiłaś mi podjęcie tej decyzji ;)

silhouette piątek, 22 czerwca, 2012

so beautiful post!
follow you!if you want check out my blog!

Nieprofesjonalna sobota, 23 czerwca, 2012

Ja lubie kilka podkladow- maxfactor lasting finish, bourjois healthy mix, pharmaceris. zalezy na kiedy i z jaka 'buzia' sie budze :D

a o tym nie slyszalam ;]

Piękna Bestia niedziela, 24 czerwca, 2012

od lat używam jako korektor. Coś genialnego. Tylko to opakowanie metalowe mi się zawsze rozwala co mnie dobija. Ale zdecydowanie to mój KWC!

Ania niedziela, 24 czerwca, 2012

Ja go nie uzywalam,bo zawiera w skladzie Parafine,a wiem,ze niestety moja skora reaguje na nia zle:(
Moim faworytem jest obecnie Pharmaceris F delikatny fluid intensywnie kryjacy-zrobilam jego szczegolowa recenzje.Pozdrawiam serdecznie

Gonia czwartek, 12 lipca, 2012

A gdzie go zakupiłaś i w jakiej cenie ? Skusiłam się ;) i jak się sprawdza w takie upały ?

dżoana czwartek, 12 lipca, 2012

zdobyłam go w podziemiach w centrum, sądzę że spotkać go można w mniej znanych drogeriach :)
a w upały stosuję go naprawdę bardzo mało i tylko na jakieś niespodzianki i sprawdza się super bo nie spływa ani nic :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!