Kawowe masło do ciała od Joanny

Witajcie! Chyba większość z Was uwielbia kawę, wypady na pogaduszki przy kawę po prostu KAWĘ! A co Wy na to, żeby pachnieć jak kawa? Taką możliwość daje nam Joanna i jej odżywcze masło do ciała! Może mała przerwa na kawę? a raczej balsamowanie się nią? 

                                                  Od producenta:                                         
Odżywcze kawowe masło do ciała o aromatycznym zapachu zapewnia doskonałą pielęgnację skóry. Nadaje skórze wyjątkową miękkość i elastyczność, pozostawia ją gładką i miłą w dotyku. Specjalnie opracowana receptura zawiera odżywcze masło Shea i stymulujący ekstrakt z kawy. Skóra jest intensywnie wypielęgnowana, apetycznie pachnąca. Zdecydowanie gładsza i milsza w dotyku skóra.

Skład:

                                                     Moja opinia:                                         
Cudeńko za niską cenę! 
Kocham za zapach, który jest przepiękny - kaaaawa i tylko kawa! Obłęd! 
A działanie? Aplikowanie tak pachnącego masła to sama przyjemność. Jak obiecuje producent nie zatyka porów i ma lekką konsystencję. Jednak nawilżenie jest średnie co może być minusem dla niektórych. Masło bardzo szybko się wchłania co jest dużym plusem jak się spieszymy natomiast zapach zostaje z nami na długo. 


Aplikacja masełka na skórę jest jak szybki poprawiacz humoru! Pewnie ze względu na zapach. Polecam gorąco!
Dżoana

27 comments

daydreamerwoman. środa, 27 czerwca, 2012

uwielbiam zapach kawy :)

Ania środa, 27 czerwca, 2012

uwielbiam to masełko, ale moim ulubionym zapachem masła z joanny jest truskawka, ahhhhhh <3

anne-mademoiselle środa, 27 czerwca, 2012

Mazidła do ciała powinny mieć cudny zapach. Ostatnio próbuję wykończyć masło z Isany i co z tego, że nawilża... Jego zapach mnie odrzuca ueh!

Marta środa, 27 czerwca, 2012

U mnie na blogu recenzja innego masełka, o cudownym zapachu :)) Ja takiego nie miałam, ale zapach kawy jest cudowny :)

Paulina środa, 27 czerwca, 2012

Nie lubię zapachu kawy, ale w innej wersji zapachowej z chęcią wypróbuję to masełko :)

Angela środa, 27 czerwca, 2012

Kawa? Mmm to cos dla mnie! wszytko co kawowe lubię ;)

apteka marzenie środa, 27 czerwca, 2012

nie skuszę się... dla mnie lekka konsystencja to jednak nie jest zaleta :D lubię gęścioszki :)

Aurore ♥ środa, 27 czerwca, 2012

te masło to normalnie bije liczbę popularności na blogach! tyle blogów o nim pisze i nigdzie nie widziałam nic negatywnego! muszę je mieć :)

kokeshi środa, 27 czerwca, 2012

muszę mieć!!:D

Anuullaa środa, 27 czerwca, 2012

Kawę piję, ale sam zapach kawy działa na mnie mdło, więc chyba tej opcji bym nie wybrała.

Mysza środa, 27 czerwca, 2012

Fajne, fajne :) Kocham zapach kawy ♥ A gdzie kupiłaś to masełko?

dżoana środa, 27 czerwca, 2012

w SuperPharmie za śmiesznie niską cenę ok. 6 zł :)

grimagee środa, 27 czerwca, 2012

miałam kiedyś truskawkę, uwielbiałam!

mooooni-que środa, 27 czerwca, 2012

mmm zapach kawy, jak tylko spotkam to kupie, ale nie dla siebie a dla mamy :))) uwielbia kawę i jej zapach więc pewnie spodobałby się jej taki mały drobiazg :)

zoila środa, 27 czerwca, 2012

Jestem uzależniona od zapachu tego masła :)

kosmetoholiczka_1919 środa, 27 czerwca, 2012

Mam to masełko i bardzo lubię - tanie, ślicznie pachnie i działa nieprzeciętnie ;)

Viola środa, 27 czerwca, 2012

lubie firme joanna :)

Enka środa, 27 czerwca, 2012

zapach kawy uwielbiam, tego masełka jeszcze nie miałam, ale już chcę go mieć :)

Sabrina środa, 27 czerwca, 2012

Musi pachnieć cudownie :)

PaliStory środa, 27 czerwca, 2012

pachnie przecudownie pewnie... ;)
zapraszam do mnie na palistory.blogspot.com
również liczę na komentarz.

Świat Wery środa, 27 czerwca, 2012

uwielbiam tego typu kosmetyki muszę mieć:)

Świat Wery środa, 27 czerwca, 2012

a jaka cena?

pyzata.jagoda piątek, 29 czerwca, 2012

Mmm już czuję ten zapach:) chcę go mieć:)

by-kejti niedziela, 01 lipca, 2012

nienawidzę kawy i jej zapachu :( ;p ale a inny zapach się skusze ;)

chodzpomalujmojswiat poniedziałek, 09 lipca, 2012

moje ulubione masełko :)

Gonia czwartek, 12 lipca, 2012

Planuję zakupić to masło :)

Ania poniedziałek, 30 lipca, 2012

popieram - zapach i konsystencja obłędne ! no i super niska cena :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!