Kibicująca Warszawa


Witajcie! Dzisiaj mam dla Was kilka zdjęć. Czyli co to będzie? Fotorelacja ze strefy kibica w Warszawie gdzie wybrałam się z Tż! :) Wygląda na to, że euro opanowało też blogsferę a co!
Tłumy mnie powaliły! Fajnie było poczuć atmosferę kibicowania jednak to chyba nie dla mnie, za duży tłum, popychanie i hałas a całe rodziny przybrane w barwy Polski (flagi i inne motywy) od góry do dołu mnie przerażają. 
Widziałam nawet jak w centrum sprzedają buty - trampki w barwach Polski i to już przegięcie..  





I oczywiście ja, która postanowiła wtopić się w tłum i ubrałam się na biało czerwono, żeby przypadkiem nie oberwać :))

Jak wyglądało Wasze kibicowanie? Zadowolone z wyniku, czy raczej nie obchodzi Was to? :)
Dżoana

9 comments

anne-mademoiselle sobota, 09 czerwca, 2012

Ja oczywiście w domku, z narzeczonym przy piwku :) gdyby u nas był fan zone pewnie byśmy poszli, ale na g.śląsku niestety nie ma euro, a do wrocławia troszkę za daleko.

Kinia :) sobota, 09 czerwca, 2012

Ja też kibicowałam z domku z mężem :D

Anuullaa sobota, 09 czerwca, 2012

Ja oglądałam mecz w domku ze znajomymi (mieliśmy własną strefę kibica):) A co do wyniku ja czuję lekki nie dosyt, ale remis zawsze lepszy niż przegrana.

Piękna Bestia sobota, 09 czerwca, 2012

też w warszawskiej strefie kibica byłam ale trochę później

Viola sobota, 09 czerwca, 2012

Wow nieźle :)
A ja nie oglądałam meczu :p
Zapraszam do mnie :D

delancy sobota, 09 czerwca, 2012

Ja siedziałam i oglądałam przed tv :D
Przez cały mecz miałam ciarki na ciele :P

http://delancydame.blogspot.com/

white-innocent91 sobota, 09 czerwca, 2012

Mecz był super ;)! Ja również z TŻ, ale w knajpce przy piwkach ;).

Mysza sobota, 09 czerwca, 2012

I tak i nie-zadowolona z wyniku. Chciałabym żeby Nasi wygrali, ale z drugiej strony cieszę się że mecz skończył się remisem, a nie daj Boże zwycięstwem Greków! :)

Beauty Wizaż sobota, 09 czerwca, 2012

ja kibicuje przed telewizorem z mężem i teściem :P

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!