Krem AA pod oczy - Ultra Odżywianie!


Witajcie! Ale piękna pogoda! A ja niestety cały dzień będę się uczyć bo jutro czeka mnie egzamin certyfikujący z angielskiego. Dlatego notka z samego rana bo potem nie będzie czasu.
Przechodząc do sedna mam dla Was recenzję kremu AA Ultra Odżywianie pod oczy - krem odżywczo - nawilżający. Jest to mój pierwszy krem pod oczy więc niestety nie mam porównania z innymi kremami tego typu. Jednak mimo to moja recenzja może się Wam przyda. 


                                           Od producenta:                                         
- testowany dermatologicznie i okulistycznie na osobach z chorobami alergicznymi skóry i skłonnością do podrażnień spojówek
- nie powoduje podrażnienia spojówek, może być stosowany przez osoby noszące szkła kontaktowe
- nie zawiera barwników
- nie zawiera parabenów
- pH neutralne dla skóry

Masło shea, olej jojoba i olej z pestek czarnej porzeczki doskonale odżywiają i regenerują skórę, przywracając zaburzoną równowagę hydrolipidową. 
Naturalna betaina głęboko nawilża skórę, przywraca jej miękkość i chroni przed przesuszeniem. 
Ekstrakty z Centella asiatica i nostrzyka żółtego regulują mikrokrążenie i działają przeciwobrzękowo. 
Witamina E oraz ekstrakt z kakao chronią komórki skóry przed działaniem wolnych rodników, zapewniając jej młody, zdrowy wygląd.
Optymalnie dobrane składniki aktywne zmniejszają widoczność cieni pod oczami oraz przynoszą ulgę zmęczonym oczom.


                                                Moja opinia:                                        
Krem jest bardzo fajny, faktycznie nie podrażnia jak obiecuje producent. Nadaje się pod makijaż - nie roluje podkładu, szybko się wchłania.
Co do nawilżenia to skóra rzeczywiście jest nawilżona, miękka i przyjemna w dotyku. A co mnie zaskoczyło? To, że po codziennym stosowaniu skóra pod oczami wygląda o wiele lepiej! Jakby cienie się chociaż troszeczkę zmniejszyły! Więc za to ogromny plus dla tego kremu!


Jak wspomniałam jest to mój pierwszy krem pod oczy i chociaż ten krem mnie zadowolił to nie jestem mu wierna, teraz testuję FlosLek żel ze świetlikiem lekarskim i aloesem :) Jestem bardzo ciekawa czy macie swojego faworyta wśród kremów pod oczy? Możecie mi coś polecić?
Dżoana

9 comments

Anne-Claire niedziela, 10 czerwca, 2012

Też szukam czegoś pod oczy ale raczej przeciwzmarszczkowego. Czekam na recenzję FlosLek. Zapraszam do mnie na rozdanie: http://kosmetyczne-pokusy.blogspot.com/2012/06/rozdanie-z-annabelle-minerals.html

anne-mademoiselle niedziela, 10 czerwca, 2012

Ja lubię Ziaję kurację lipidową i Oeparol. To są moje jedyne kremy pod oczy, które mam i aktualnie używam ich naprzemiennie. Najpierw testowałam Oeparol i musiałam odstawić Ziaję, teraz mi się o niej przypomniało i muszę ją wykończyć :)

Everything Girly niedziela, 10 czerwca, 2012

Ja cały czas szukam ideału.. ;)

Lorajna niedziela, 10 czerwca, 2012

chyba wypróbuję :) miałam już inne kosmetyki AA i większość była ok więc może i na ten krem się skuszę :)

pozdrawiam

Viola niedziela, 10 czerwca, 2012

Chyba muszę go zakupić bo koniecznie potrzebuję takiego kosmetyku
Zapraszam do mnie ;D

Lola niedziela, 10 czerwca, 2012

Ja jeszcze nie stosowałam nigdy kremu po oczy, ale ostatnio o tym myślałam, a ten wygląda całkiem przyzwoicie :) Pozdrawiam

katarina555 niedziela, 10 czerwca, 2012

Akurat tego kremiku nie miałam, teraz używam z Pharmaceris. Pozdrawiam.

Anuullaa poniedziałek, 11 czerwca, 2012

Ja mam wersję, ale wrażliwa natura i jestem nim pozytywnie zaskoczona.

Marilyn wtorek, 10 lipca, 2012

obecnie mam też krem pod oczy z AA, ale 30+ do 30 mi jeszcze daleko, ale mam wyjątkowo suchą skórę pod oczami, że potrzebowałam czegoś z kwasem hialuronowym ;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!