Matujemy.. czyli Delia Matt Effect!


Witajcie! To mój setny post! 
Lubicie matowe lakiery? Ja raczej nie, jakoś do mnie nie przemawiają. Ale jakiś czas temu nie wiem jakim cudem ale w moim koszyku w SP wylądował matowy lakier do paznokci od Delii. Cena nie wysoka - 5.12 zł więc czemu nie spróbować?

Wybór w SP był dosyć kiepski matowych lakierów Delii ale wygrzebałam dla siebie odpowiedni kolor, chociaż nie ukrywam wolałabym jakiegoś miętuska. Mój kolorek to 404 i jest to taki mleczny róż-fiolet.


A co sądzę o lakierze? Trwałość nawet zadowalająca 3-4 dni wytrzymuje, jednak niestety muszę nałożyć 3 warstwy, żeby nie było widać prześwitów ani smug. Konsystencja lakieru jest dość gęsta więc trzeba uważać na smugi. Plus, że lakier szybko schnie więc nie tracimy dużo czasu na malowanie 3 warstw.

Taki lakier jest to miła odmiana od zwykłych lakierów...tylko kurcze ciągle brakuje mi blasku! Ale może jednak się przekonam do tych matowych lakierów..a co Wy sądzicie?
Dżoana

26 comments

Meraja czwartek, 14 czerwca, 2012

matowe lakiery są dobrą odmianą czasami.. :)
jednak moje w większości następnego dnia miały już delikatny połysk (efekt pocierania o tkaniny).
chociaż mam dziwne wrażenie, że ten kolor lepiej wyglądałby z połyskiem :)

Patya czwartek, 14 czerwca, 2012

Bardzo mi się podoba ten efekt :) i chciałabym taki.. tylko, że nie mieszkam w Polsce i do urlopu trochę jeszcze mam.

anne-mademoiselle czwartek, 14 czerwca, 2012

Jednak zdecydowanie wolę błysk :)

zoila czwartek, 14 czerwca, 2012

Wygląda to ciekawie, choć kolor absolutnie nie mój.

Marta czwartek, 14 czerwca, 2012

Nie mam żadnego matowego lakieru, ale ten wygląda słodko.

hoshi777 czwartek, 14 czerwca, 2012

Ładny kolor, ale ja chyba wolę lakiery z połyskiem. Ale taka odmiana to fajna sprawa, tyle tylko, że nie wiem czy zdecydowałabym się na taki lakier. Wolałabym chyba kupić topper matujący:)

Style Of Life czwartek, 14 czerwca, 2012

Ładny lakier;)

Aurore ♥ czwartek, 14 czerwca, 2012

bardzo mi się podoba ;)

Dagusia czwartek, 14 czerwca, 2012

cudo cudo cudo ♥♥

Wdowa Po Stalinie czwartek, 14 czerwca, 2012

jakoś nie przepadam za matowymi lakierami, chyba, że będzie to połączenie z jakiś kolorem i jeden będzie połyskiwał ;)

ziuzia21 czwartek, 14 czerwca, 2012

Ładny,matowy kolor.Jeszcze nie miałam z takimi styczności,ale warto wypróbować,bo fajnie się prezentuje.

Aggie czwartek, 14 czerwca, 2012

jeszcze nie mam matowego lakieru, ale chętnie sobie takowy sprawię, są świetne!

Viola czwartek, 14 czerwca, 2012

Śliczny kolor :)

Zapraszam do mnie :)

Paulina czwartek, 14 czerwca, 2012

Nie przepadam za matowymi lakierami, ale ten wygląda całkiem fajnie :)

Weronika czwartek, 14 czerwca, 2012

jeszcze nie wiem co sądzić o matowych bo mam takie wrażenie jakby ktoś opiłowywał płytkę z góry ;)

MintElegance czwartek, 14 czerwca, 2012

gratuluję setnego posta! mi niedługo stukną dwie setki:P

paulus6c czwartek, 14 czerwca, 2012

Śliczny :)

Lagoena czwartek, 14 czerwca, 2012

nie mam żadnego, a bardzo mi się podoba taki mat na pazurkach! czas na zakupy :D

Anuullaa piątek, 15 czerwca, 2012

Kompletnie ten efekt do mnie nie przemawia.

apteka marzenie piątek, 15 czerwca, 2012

na zdjęciach maty wyglądają przepięknie, ale jeszcze nie widziałam na żywo :)

Plotkara sobota, 16 czerwca, 2012

bo maty są fajne :) muszę ich więcej kupić :D

panna-patison sobota, 16 czerwca, 2012

Ja jakoś nie przepadam za matowymi lakierami :)

Kasia niedziela, 17 czerwca, 2012

uwielbiam maty, mam ich trochę. mają jednak jedną wadę - 2x szybciej wysychają/gęstnieją w butelce... albo to ja mam takiego pecha;)

madzia wtorek, 19 czerwca, 2012

Witaj, po moich doświadczeniach z lakierami pekającymi, potem magnetycznymi (w miedzy czasie był też mat ale z golden rose i zupłenie nie matowił:() u Ciebie jednak bardzo fajnie prezentuje się ten efekt i cena kusząca, tylko u siebie w mieście nigdzie nie widziałam delii :|

Ewka poniedziałek, 25 czerwca, 2012

Bardzo ładny kolorek, jednak ja nie mogę nigdzie go znaleźć ;/ ale nie poddaje się i szukam dalej ;)

kasia poniedziałek, 09 lipca, 2012

cudowny lakier

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!