Moje robienie toniku przeciw zaskórnikom i pierwsze wrażenia


Witajcie! Wczoraj pisałam Wam o tym, że kupiłam potrzebne rzeczy a mianowicie olejek pichtowy i petroleum D5 do robienia toniku przeciwko zaskórnikom. Po napisaniu posta wzięłam się ostro za robienie tego specyfiku.
Oto fotorelacja :)


Na wizażu znalazłam świetny wątek poświęcony walce z zaskórnikami (klik), do tego post Aliny Rose zmotywował mnie do działania. Pobiegłam do apteki i kupiłam potrzebne mi rzeczy, natomiast w Rossmannie kupiłam pustą buteleczkę na moje dzieło.

No dobrze ale jakie proporcje?
Na wiżażu dziewczyny stosują wersję 40 ml petroleum i 10 ml olejku pichtowego. Zastosowałam mniej więcej te same proporcje 40 ml petroleum i ok. 15 ml olejku bo chciałam żeby roztwór wyszedł bardziej stężony. I tą proporcje zastosowałam dwa razy, żeby wypełnić całą buteleczkę.


Po zmieszaniu byłam bardzo zdziwiona z koloru! Wyszedł taki mleczny o bardzo ładnym leśnym zapachu. Mam nadzieję, że tak powinno być :)

A jak użycie? Nasączam wacik i przecieram twarz jak zwykłym tonikiem.


Wrażenia? Ojej! Naprawdę super oczyszcza twarz! Użyłam jak na razie dwa razy ale czuje niesamowite oczyszczenie. Do tego wacik po przetarciu twarzy był prawie czarny, co świadczy o tym jak dobrze oczyszcza! Skóra też wydaje się dużo gładsza.


Tonik stał się moim super oczyszczaczem i mam nadzieję, że wybawieniem od zaskórników.
Dżoana

21 comments

Plotkara niedziela, 03 czerwca, 2012

no to widzę, że razem testujemy :) polecam każdemu bo na prawdę warto :D nareszcie coś skutecznego i to w sumie za niewielką cenę :)

Cynamonka niedziela, 03 czerwca, 2012

w takim razie i ja spróbuję takiego cuda:) jutro pędzę do apteki :)

Karola niedziela, 03 czerwca, 2012

O to muszę kupić składniki i zmajstrować ten tonik :)

Lexi niedziela, 03 czerwca, 2012

masz może łacińską nazwę gdzieś na buteleczce tego olejku? sama bym chętnie wypróbowała taki tonik :D

Viola niedziela, 03 czerwca, 2012

Muszę kiedyś sobie stworzyć takie cudo :D
Zapraszam do mnie ;P

aSHa niedziela, 03 czerwca, 2012

też się chyba skuszę na tą miksturę

Mysza niedziela, 03 czerwca, 2012

Fajnie że Ci się sprawdził. Może nawet ja się skuszę żeby zrobić ten `specyfik`. :3

CoconutLime niedziela, 03 czerwca, 2012

Ja właśnie też mam ochotę go zrobić, nawet wczoraj byłam w aptece po ten olejek pichtowy, niestety cena mnie przeraziła i nie kupiłam (kosztował 29zł- pani powiedziała, że to jakiś do picia) :D

Racja Pielęgnacja niedziela, 03 czerwca, 2012

o właśnie, a jak cenowo to wyszło?

Lexi niedziela, 03 czerwca, 2012

super! dzięki za informację! spróbuję znaleźć te cuda u siebie i może też sama zrobię sobie taki tonik! :D

Piękna Bestia niedziela, 03 czerwca, 2012

a nie podrażnia to w żaden sposób cery? będzie się nadawał do suchej wrażliwej?

Lavender niedziela, 03 czerwca, 2012

ja też po poście Aliny poleciałam do apteki, ale olejku już nie było :D i na niego muszę czekać do poniedziałku, ale już nie mogę się doczekać
pozdrawiam

fashionable.com.pl niedziela, 03 czerwca, 2012

A te składniki można normalnie kupić w Aptece??
http://www.tbsport.pl/pl/odziezdamska/163-spodnie-haremki-w-kwiaty.html

dżoana niedziela, 03 czerwca, 2012

tak, wszystko do kupienia w aptece :)

dżoana niedziela, 03 czerwca, 2012

wrażliwą wydaje mi się że może podrażniać ale jak będziesz mocno tarła.

alapadma niedziela, 03 czerwca, 2012

dziękuję za komentarz, nie znałam Twojego bloga, a podziwiam ludzi, którzy sami robią kosmetyki! ;]

obserwuję i zachęcam do obserwowania mnie ;]

Everything Girly niedziela, 03 czerwca, 2012

Jutro lecę do apteki po składniki i będę się bawić w małego chemika :P

MattersAtAll niedziela, 03 czerwca, 2012

Chyba też zrobię ten tonik. Pozdrawiam

naturaipiekno poniedziałek, 04 czerwca, 2012

ciekawe :D poczekam na relację z dłuższego użytkowania :)

Ladies Tea Party poniedziałek, 04 czerwca, 2012

Fajna sprawa;)
M.

Piękna Bestia wtorek, 05 czerwca, 2012

hmm czyli można wypróbować tylko delikatnie muszę do tego podejść :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!