Na poprawę humoru - ZAKUPY kosmetyczne!


Witajcie! Przyszedł weekend i co? Znowu brzydko i strasznie zimno, to ma być koniec wiosny?! Pogoda sprawia, że nie mam najmniejszej ochoty na wychodzenie z ciepłego domku. Dla mnie to dobrze, owinę się kocykiem i skupię na nauce bo w tym tygodniu czeka mnie trzydniowy maraton egzaminów, jeden dzień po drugim i będzie naprawdę ciężko!

Żeby się zmotywować i dodać sobie energii na czekające mnie ciężkie dni nauki wczoraj kupiłam sobie trochę kosmetycznych przyjemności:


1. Puste opakowania z Rossmanna na moje kosmetyczne eksperymenty :)
2. Olejek pichtowy
3. Petroleum D5

A co zamierzam z tego stworzyć? Tonik przeciwko zaskórnikom! 40 ml petroleum i 10 ml olejku pichtowego i gotowe. Zaczynam ostrą walkę!


1. Żel ze świetlikiem lekarskim i aloesem do powiek i pod oczy FlosLek
2. Masło do ciała - czekolada + olejek kokosowy Perfecta
3. Mleczko do ciała - bawełna skóra sucha i wrażliwa Bielenda

To tyle! Udanego weekendu dziewczyny! Mam nadzieję, że mimo pogody będzie udany!
Dżoana

20 comments

Świat Wery sobota, 02 czerwca, 2012

jestem ciekawa Masła i Mleczko

aparatka. sobota, 02 czerwca, 2012

nic tak nie poprawia humoru jak zakupy - wiadomo :D

exaireseis sobota, 02 czerwca, 2012

Oj ja się kiedyś bawiłam w olejek pichtowy, ale nie skończyło się dobrze. od jego zapachu bolała mnie głowa, a skóra na twarzy płakała z podrażnienia. Mam nadzieję, że u Ciebie będzie lepiej :) A żele pod oczy z FloLeku bardzo lubię. Dobre i tanie:)

Amoi sobota, 02 czerwca, 2012

też muszę zakupić sb takie opakowania :) :D

zapraszam do mnie :)
^^

bibelotka sobota, 02 czerwca, 2012

Nie przepadam za tym maslem do ciała bo jak nałożę go za dużo to zostawia ciemne smugi ;/

Viola sobota, 02 czerwca, 2012

jestem baardzo ciekawa masła :D
Niezłe zakupy
Zapraszam do mnie ;)

Plotkara sobota, 02 czerwca, 2012

właśnie napisałam o tym toniku z olejkiem! :D

Czerwona Pomadka sobota, 02 czerwca, 2012

Fajne zakupy :)
Czekam na recenzję mleczka :)

MintElegance sobota, 02 czerwca, 2012

lubię poprawiać sobie humor zakupami:)

Meraja sobota, 02 czerwca, 2012

tych pustych opakowań to mogłabym mieć cały koszyk a i tak będzie mi mało - urok częstych podróży :)
ciekawe co Ci wyjdzie z tych eksperymentów :)

anne-mademoiselle sobota, 02 czerwca, 2012

Nie lubię tego pojemnika z pompką:? nie działa tak jakbym chciała

Mysza sobota, 02 czerwca, 2012

No to czekam na recenzje :)

Ellysa sobota, 02 czerwca, 2012

Tonik na pewno wypróbuję :)
Zapraszam do mnie na rozdanie wyjątkowej torby shopper :)
http://ellysska.blogspot.com/2012/05/rozdanie-wyjatkowa-torba-shopper-z.html

Dagusia sobota, 02 czerwca, 2012

Mam to masło i ten balsam ;) dopiero je testuję ;) ale zapachy mają bosskie ;)

Anuullaa sobota, 02 czerwca, 2012

Mam to masło, jednak zapachowo jest dla mnie za ciężkie na cieplejsze dni.

aSHa sobota, 02 czerwca, 2012

daj znać czy olejek działa na te dziadostwa

Dorota sobota, 02 czerwca, 2012

zapach masła- boooossskiiii!

smykusmyk niedziela, 03 czerwca, 2012

czy petroleum d5 nie jest czasem na receptę?

dżoana niedziela, 03 czerwca, 2012

nikt o receptę mnie nie prosił :) na opakowaniu niby jest napisane, że jest wydawany na polecenie lekarza ale może kiedyś trzeba było mieć receptę :) a teraz bez problemu sprzedają.

KasiaPL niedziela, 03 czerwca, 2012

O ciekawi mnie to masełko. A mleczko Bielendy też mam i żel pod oczy również, tylko w tubce :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!