Pięknie pachnący Kallos - nabłyszczający szampon do włosów!


Witajcie! Wczoraj była taka ładna pogoda! Musiałam z niej skorzystać i pojechałam relaksować się i opalać na działce, ale przed tym oczywiście dowiedziałam Rossmanna. Bo jak tu nie kupić pędzelka Ecotools o połowę taniej?! W moim Rossmannie pędzelków było bardzo dużo a ja skusiłam się na pędzelek do pudru.

A teraz chcę Wam przedstawić jeden z moich ulubionych szamponów czyli wanilinowy szampon nabłyszczający do włosów od Kallos. Uwielbiam produkty Kallos! Są profesjonalne a do tego w bardzo niskich cenach.


                                                  Od producenta:                                         
Nabłyszczający szampon do włosów suchych i zniszczonych o zapachu wanilii. Odżywiający i nawilżający szampon. Dzięki składnikom zawartym w szamponie włosy stają się błyszczące, jedwabiście miękkie i pełne życia.


                                                      Moja opinia:                                            
Na początku zacznę od tego, że szampon cudownie pachnie! Taka czysta nie chemiczna wanilia. Uwielbiam ten zapach!
Ale nie tylko za zapach uwielbiam ten szampon ale za działanie. Szampon idealnie oczyszcza włosy i bez problemów spłukuje oleje. włosy po umyciu szamponem są naprawdę delikatne i mięciutkie. Co do nabłyszczenia to szampon troszeczkę nabłyszcza, ale przy moich naturalnych blond włosach jest to niestety bardzo trudne ale minimalną różnicę da się zauważyć.

Szampon kupiłam w drogerii Hebe za ok. 7 zł co jest niesamowite bo ma on 1000ml! Można też go dostać w sklepach fryzjerskich.

Więc szampon polecam z całego serca bo jak najbardziej spełnia swoje zadanie.
Dżoana

16 comments

apteka marzenie niedziela, 17 czerwca, 2012

cena niziutka, ciekawe jak skład ;)

Viola niedziela, 17 czerwca, 2012

No, cena fajna, a skoro się sprawdza to chyba się skuszę ":)
Zapraszam do mnie :D

Marta niedziela, 17 czerwca, 2012

Nie miałam tego produktu, ale recenzja ciekawa :) Ja wczoraj byłam na działce i w pewnym momencie tak lunęło, że wszyscy mieliśmy mokre nogi i plecy, masakra :)

Agusiak747 niedziela, 17 czerwca, 2012

za 7zł też bym się skusiła :)

Plotkara niedziela, 17 czerwca, 2012

za taką cenę i jeszcze taki zapach to chęęętnie kupię:D

MintElegance niedziela, 17 czerwca, 2012

7zł na litr szamponu?! muszę go znaleźć! :D

Piękna Bestia niedziela, 17 czerwca, 2012

aaa muszę go mieć.
Zachęciłaś człowieka do zakupu!

Mallene niedziela, 17 czerwca, 2012

Musi pięknie pachnieć.. :)

Weronika niedziela, 17 czerwca, 2012

jak to dobrze że od jesieni będę miała koło siebie Hebe :D Poznań szaleje z centrami handlowymi

Patya niedziela, 17 czerwca, 2012

Jeśli pachnie tak pięknie jak maska Kallos to ja muszę kupić jak najszybciej będzie to możliwe! Uwielbiam zapach Vanilli :)

Krash niedziela, 17 czerwca, 2012

nigdy nie słyszałam o tej firmie o.O Chętnie przyjrzę jej się bliżej ;p

Everything Girly niedziela, 17 czerwca, 2012

Spadłaś mi z nieba!! Ja właśnie poszukuję jakiś fajnych kosmetyków do włosów :)

Aurore ♥ niedziela, 17 czerwca, 2012

szkoda, że u mnie nie ma drogerii Hebe :(

Detroit niedziela, 17 czerwca, 2012

Również uwielbiam Kallosa ale do tej pory stosowałam tylko maski. Teraz mnie skusiłaś na szampon.

alapadma poniedziałek, 18 czerwca, 2012

ojej, jaki tani! kupię, jak tylko dojrzę!

Mysza poniedziałek, 18 czerwca, 2012

Zostałaś u mnie oTAGowana, zapraszam :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!