Pierwszy dzień super cen w Rossmannie + lista zaupów


Witajcie! Każda z Was zapewne wie o Rossmannowskiej promocji i już pewnie kilka razy przejrzała oferty w nowych super cenach.
Dzisiaj z samego rana pomknęłam do Rossmanna po puder Bourjois przeceniony o 40%! Jak tu nie skorzystać? Byłam chyba pierwszą osobą która puder kupowała bo na półce widniał pełen komplet kolorów. Wybrałam nr 55 i jest to beige fonce

Po powrocie nałożyłam go na buzie i jak na razie jestem bardzo zadowolona! Bardzo ładnie się prezentuje zobaczymy tylko jak długo wytrzyma na twarzy.


A oto moja wishlista do Rossmanna: (naprawdę postanowiłam nie szaleć i wybrałam tylko to co naprawdę chcę i potrzebuję. Nie zamierzam ulegać i kupować produktów tylko dlatego, że są o wiele tańsze)


Jestem bardzo ciekawa co Wy wybrałyście i co znajduje się na Waszej liście? (tu link do gazetki)
Dżoana

13 comments

Kaja piątek, 08 czerwca, 2012

na pewno tusz tylko nie wiem czy ten co Ty czy rimmel ;)

anne-mademoiselle piątek, 08 czerwca, 2012

Bielenda, Max Factor i Bourjois :) puder dziś kupiłam również, byłam pół godziny po otwarciu, pełno ludzi i pudrów już było dość mało.

Meraja piątek, 08 czerwca, 2012

ciągle myślę, czy kupić MF - tusz-legendę :) bo mam kilka otwartych... ale w sumie jakby był zamknięty... pomyślę :)
a pędzle z EcoTools są świetne a w takiej cenie to prawie jak darmo ;)

Plotkara piątek, 08 czerwca, 2012

ja dzisiaj wzięłam tą gazetkę z Rossmanna i zaraz będę wycinać to co najważniejsze i poprzyklejam na drzwi, żebym nie zapomniała kupić :D

dżoana piątek, 08 czerwca, 2012

super pomysł! :) ja mam zapisane w telefonie jako przypomnienie :)

Ania piątek, 08 czerwca, 2012

Na mojej liście są na pewno Ecotools i Max Factor:)

Lavender piątek, 08 czerwca, 2012

Max Factor bo mój stary, tyle że brązowy już padł a jest naprawdę dobry :)

Beauty Wizaż piątek, 08 czerwca, 2012

na ten tusz to chyba się skuszę :)

naturaipiekno piątek, 08 czerwca, 2012

oo ja nic nie wiedziałam więc dzięki za info :)

Viola piątek, 08 czerwca, 2012

super są te promocje, wszyscy o tym trąbią. a ja upatrzyłam sobie odżywkę do paznokci Eveline
Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

JealousJelly piątek, 08 czerwca, 2012

także kupiłam ten puder i jutro się wybieram po coś jeszcze :D

apteka marzenie piątek, 08 czerwca, 2012

uwielbiam tą promocje no...! :) trzeba bedzie z rana lecieć do Rossmanó żeby nie wykupili :D

kasia czwartek, 21 czerwca, 2012

ja chyba skuszę się na tusz z max factora.

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!