Pierwsze zamówienie z helfy.pl !!!


Witajcie! Moje pierwsze zamówienie z helfy.pl! Tak się cieszę! Nie mogę przestać patrzeć się i macać moich nowych nabytków! Niestety przez to zamówienie wyłamałam się z akcji 50 zł w maju..znaczy nie wyłamałam się ale przekroczyłam limit 50 zł. Gdyby nie to naprawdę by mi się udało!
No ale trudno widocznie oszczędzanie nie jest moją mocną stroną. I tak się cieszę i dlatego zasypię Was masą zdjęć dotyczącą tego co zamówiłam.


 Czy nie są piękne?


1. Mydło oliwkowo - laurowe maskat 5% ALEPP
2. BIO krem do twarzy na noc Aloe Vera, Jojoba, Awokado MARILOU


3. Olej z nasion bawełny ALEPP będzie służył na końcówki włosów do ich zabezpieczenia
4. Próbka szamponu stymulującego wzrost włosów z organicznymi hydrosolami


5. Olej palmowy KTC do olejowania włosów ale też będę stosowała na skórę bo podobno jest super odżywczy, nawilżający i wygładzający
6. Olejek do włosów AMLA chyba wszystkim dobrze znana :)


i jeszcze jedno zdjęcie a co!
Trzymajcie za mnie kciuki jutro czeka mnie okropny egzamin!
Dżoana

8 comments

Meraja wtorek, 05 czerwca, 2012

Powodzenia na egzaminie! :)
byłam ostatnio w ich siedzibie, niepozorna, a takie cudeńka tam mają :)

Anuullaa wtorek, 05 czerwca, 2012

Ja czekam aż będą 2 oleje dostępne Heenera oraz Bhringaj i również robię zamówienie:)

Odyseja wtorek, 05 czerwca, 2012

też muszę się zebrać i coś w końcu stamtąd zamówić, bo mają masę smakołyków :)

Świat Wery wtorek, 05 czerwca, 2012

fajne zakupy

Viola wtorek, 05 czerwca, 2012

świetne te zakupy ;)
Zapraszam do mnie ;)

Alieneczka wtorek, 05 czerwca, 2012

fajne łupy :))) jak troszkę pokończę tego co mam to też zaszaleję tam ;))

Everything Girly wtorek, 05 czerwca, 2012

Powodzenia na egzaminie! ;) Ja ciągle mam w planach zrobienia jakiegoś zamówienia na helfy.pl ale jakoś tak nigdy mi nie wychodzi ;)

Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii na temat zamówionych przez Ciebie kosmetyków :)

Edyta Joanna wtorek, 05 czerwca, 2012

fajne zakupki:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!