A co ja dostałam od BingoSpa?

Witajcie! Z ogromną zazdrością oglądałam Wasze paczuszki w ramach współpracy z marką BingoSpa i zastanawiałam się czy i ja otrzymam taką paczkę. Ale wczoraj w skrzynce zobaczyłam awizo i jest moja paczucha! :D

Z paczką firma trafiła w 100%! Jako włosomaniaczka i miłośniczka wszystkiego co pięknie pachnie jestem bardzo zadowolona!


A co otrzymałam?
Czekoladowy krem pod prysznic
Kuracja do włosów słabych i wypadających oraz po farbowaniu
Kolagenowe serum do mycia włosów
3 próbki kremu na celluit i rozstępy

Do tego dołączony był list z własnoręcznym podpisem za co ogromny plus!

Bardzo dziękuję firmie Bingo za paczkę i zabieram się za testowanie!
Dżoana

22 comments

patryshkaa czwartek, 12 lipca, 2012

czekoladowy krem pod prysznic... mniam:D uwielbiam zapach czekolady w kosmetykach :)

MintElegance czwartek, 12 lipca, 2012

miłego testowania :)

kokeshi czwartek, 12 lipca, 2012

OO czekoladka ,3 uwielbiam ten zapach :)
miłego testowania:)

Alieneczka czwartek, 12 lipca, 2012

ah super Ci się trafiło
ja na swoją wciąż czekam.... :)

Sabrina czwartek, 12 lipca, 2012

Świetna paczka :) Czekam na recenzje po testowaniu :) Czekoladowy krem - to musi cudnie pachnieć

miraga czwartek, 12 lipca, 2012

Widzę, że u Ciebie też ciekawe produkty. Zwłaszcza ta Kuracja do włosów.
No to mamy co testować :)

hoshi777 czwartek, 12 lipca, 2012

Mam kilka rzeczy z Bingo i jestem zadowolona. Miłego używania i testowania:)

anne-mademoiselle czwartek, 12 lipca, 2012

Miłego testowania :)

blaubeere czwartek, 12 lipca, 2012

o to gratuluje:)) milego testowania i czekam na recenzje:)))

Beth K czwartek, 12 lipca, 2012

Paznokcie z poprzedniego postu są przesłodkie ;)

Ilona czwartek, 12 lipca, 2012

pewnie, że obserwujemy :) Ja już obserwuję, teraz liczę na Ciebie :)

Awangarda czwartek, 12 lipca, 2012

Moja paczka wyglądała całkiem inaczej. ;)
Jestem bardzo ciekawa kremu czekoladowego pod prysznic.

Kasieca. czwartek, 12 lipca, 2012

Gratuluje i życzę miłego testowania;)

Annette Aurore Blog czwartek, 12 lipca, 2012

jestem bardzo ciekawa recenzji odnośnie 'kuracji do włosów słabych i wypadających oraz po farbowaniu'
pozdrawiam ! :)

by-kejti czwartek, 12 lipca, 2012

o, postarali się ;)

Marta czwartek, 12 lipca, 2012

uwielbiam pięknie pachnące kosmetyki :))

justyna czwartek, 12 lipca, 2012

Zaciekawiła mnie Kuracja do włosów słabych i wypadających oraz po farbowaniu, ponieważ mam duży problem z wypadaniem włosów i jak na razie nic mi nie pomaga.

Świat Wery czwartek, 12 lipca, 2012

świetna paczka, gratuluję, nawet nie wiedziałam o tej akcji:(

Enka czwartek, 12 lipca, 2012

świetna paczka, ciekawa jestem tej kuracji do słabych włosów :)

Paulina czwartek, 12 lipca, 2012

Też otrzymałam kosmetyki w ramach tej współpracy, ale trochę inne :)

MariAnah czwartek, 12 lipca, 2012

Zazdroszczę tego czekoladowego żelu:)ja mam z algami i zieloną herbatą i pachnie niesamowicie przyjemnie!

Weronika czwartek, 12 lipca, 2012

ja też chcę czekoladowy żel :< testuj testuj żebym wiedziała czy się skusić :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!