Co nowego w kosmetycznych zapasach?


Witajcie! Jakoś długo nie mogłam się przełamać i wejść do The Body Shop ale zachęcona wyprzedażą przełamałam się i kupiłam na początek dwa produkty. Ogólnie rozejrzałam się po sklepie i stwierdziłam, że nie mają aż tak strasznie wysokich cen jak uważałam więc będę wpadać tam częściej! Oto co na początek mojej body shopowej przygody kupiłam:


1. The Body Shop, Cocumber Concombre - odświeżające mleczko do twarzy
2. The Body Shop, Watermelon Pasteque - arbuzowy balsam do ciała

Wstąpiłam też do Biedronki gdzie skusiłam się na:

1. BeBeauty, Spa Bali żel pod prysznic z solą morską z wyspy Balii
2. BeBeauty, Hydro Effect micelarny żel do mycia i demakijażu 

Dżoana

26 comments

blaubeere wtorek, 10 lipca, 2012

ale swietne zakupy - lubie takie - wow arbuzowy balsam do ciala:))) - juz mi sie podoba :))))

Wdowa Po Stalinie wtorek, 10 lipca, 2012

arbuzowy balsam do ciała musi być cudownyyy :D

Beetiss wtorek, 10 lipca, 2012

Żel z biedronki jest dobry :) Jesli kolor by pasował Tobie z revlona to chętnie go oddam, bo mi i tak będzie siedział nie używany.

Katie wtorek, 10 lipca, 2012

popieram ;)

Peach wtorek, 10 lipca, 2012

Micel z Biedronki jest bardzo fajny ;)
Używam już hm... 8 opakowanie ? :D

dżoana wtorek, 10 lipca, 2012

jest super :) moje dopiero 3 :D

hoshi777 wtorek, 10 lipca, 2012

Miałaś wcześniej ten żel po prysznic? Jestem jego bardzo ciekawa, ale jakoś nigdy nie mogłam się na niego skusić...

dżoana wtorek, 10 lipca, 2012

właśnie mam go pierwszy raz. Użyłam dopiero raz i jest przyjemny, ładnie pachnie i ma drobinki przez co peelinguje :)

Annette Aurore Blog wtorek, 10 lipca, 2012

chyba się skuszę na żel micelarny ♡

Enka wtorek, 10 lipca, 2012

szkoda, że u mnie nie ma sklepu BS, bo od czasu do czasu chętnie bym coś kupiła ;)

recenzjo-mania wtorek, 10 lipca, 2012

u mnie też nie ma BS i ubolewam nad tym

Świat Wery wtorek, 10 lipca, 2012

uwielbiam micel BeBeauty, już kończy mi się 2 opakowanie i będę kupować kolejne!

Helen wtorek, 10 lipca, 2012

Lubię zarówno żel pod prysznic jak i żel z Be Beauty:)

Zielone Serduszko wtorek, 10 lipca, 2012

Ja go miałam i mogę powiedzieć, że to bardzo dobry żel pod prysznic :)

Paulina wtorek, 10 lipca, 2012

Ten żel to mój ulubieniec. Kończę swoje pierwsze opakowanie, ale drugie już czeka :)

catastrophe wtorek, 10 lipca, 2012

Kupiłaś moich dwóch ulubieńców z biedronki ;)

Allaboutme96 wtorek, 10 lipca, 2012

Lubię TBS, ale niestety rzadko mam okazję tam bywać :) Ale jak już jestem to na pewno coś kupuję :) szczególnie lubię ich masełka do ust :)

patryshkaa wtorek, 10 lipca, 2012

nie lubie kosmetyków do twarzy z Biedronki:( nie wiem dlaczego, ale nie umiem się do nich przekonac

Ania wtorek, 10 lipca, 2012

żel z biedry uwielbiam, do demakijażu idealny :)

Misia środa, 11 lipca, 2012

oj ten arbuzy balsam pewnie pachnie nieziemsko :) ogolnie wiekszosc TBS pwala zapachem, u mnie obecnie mandarynka, zielone jabluszko i Moringa

Kama środa, 11 lipca, 2012

zazdroszczę tego arbuza z TBS ;)

nikki środa, 11 lipca, 2012

Też się skusiłam na ten biedronkowy żel, ale póki co leży i czeka w czeluściach szuflady na swoją kolej ;)

Gonia czwartek, 12 lipca, 2012

W jakiej cenie był też żel pod prysznic ? :)

dżoana czwartek, 12 lipca, 2012

niecałe 5 zł :) biedronkowe produkty są godne uwagi :)

ann czwartek, 12 lipca, 2012

Jak widzę napis 'arbuzowe' mam ciary, kocham wszystko co pachnie arbuzem i zrobiłaś mi właśnie ochotę na ten balsam! :)
dodaję do obserwowanych!

Kącik Madzi czwartek, 12 lipca, 2012

Ostatnio kupiłam ten żel do demakijażu i jestem ciekawa czy ja też będę nim zachwycona :) Jak na razie kończę ten z drobinkami micelarnymi i jest świetny :) Pozdrawiam!

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!