Czas na BIO krem do twarzy na noc od Marilou!


Witajcie! Dużym zainteresowaniem cieszą się teraz BIO kosmetyki w związku z tym jakiś czas temu zamówiłam sobie trochę rzeczy z helfy.pl i teraz przedstawię Wam recenzję kremu który całkowicie mnie zauroczył swoim działanie. krem o którym mowa to krem do twarzy na noc od Marilou.



                                                  Od producenta:                                       
Krem na noc Marilou Bio nawilża głęboko skórę dzięki takim składnikom jak aloe vera czy olej jojoba.
Po przebudzeniu skóra jest wypoczęta i zregenerowana. 
Głowne aktywy: gliceryna (roślinna): działanie nawilżające i wygładzające. Pszenica: działanie ochronne, kojące, odżywcze i regenerujące. Olej jojoba i awokado: działanie nawilżające i regenerujące. Witamina E - naturalny antyoxydant, eliksir mlodości.

Skład: 99% składników tego kremu jest pochodzenia naturalnego. 12% składników pochodzi z upraw biologicznych, certyfikowanych przez Ecocert. Krem nie ma w składzie parabenów.


                                                  Moja opinia:                                             
Krem ma gęsta konsystencje, trochę tłustawą. Z tubki krem wychodzi małym otworem dzięki czemu nie przesadzimy przy wyciskaniu i nic nam się nie zmarnuję.
Łatwo się rozprowadza na twarzy i szybko wchłania. 
Efekty: Nie zatyka porów mimo tego, że po wchłonięciu pozostawia delikatną nietłustą warstwę na twarzy. Rano budzimy się z trochę tłustawą twarzą ale naprawdę zregenerowaną! Wygląda bardzo zdrowo, jest nawilżona, zregenerowana, gładka i jędrna. Takie efekty możemy zauważyć bardzo szybko! Już po kilku aplikacjach co mnie bardzo zaskoczyło.
Zaznaczę, że mam cerę mieszaną skłonną do wyprysków i mimo trochę tłustej konsystencji nie wystąpiły żadne wypryski czy inne niespodzianki  za co ogromny plus!
Po porannym myciu buzi skóra się już tak nie tłuści, do tego w ciągu dnia tłuści się jakby trochę mniej. Tak jakby wytłuściła się dosyć w ciągu nocy i w ciągu dnia już nie musi :)  


Krem Marilou już na dobre wylądował na mojej KWC. Cena to ok. 19 zł za 30 ml. Więc jak za Bio kosmetyk i dobry skład cena nie jest wygórowana. Teraz z chęcią zamówię sobie inny krem z tej serii.

Dżoana

10 comments

Ladies Tea Party sobota, 07 lipca, 2012

Wygląda nieźle:)))

Viola sobota, 07 lipca, 2012

nie mialam go, ale wydaje sie ciekawy

Paulina sobota, 07 lipca, 2012

Przyjrzę mu się jak wykończę wszystkie inne kremy :)

Annette Aurore Blog niedziela, 08 lipca, 2012

całkiem fajny ♥

Brain For Sale niedziela, 08 lipca, 2012

Jak za 19zł to ja sobie wezmę go do siebie, ostatnio szukałam czegoś takiego bo mi się kremy pokończyły i dałaś mi dobry cynk :)

Edixa niedziela, 08 lipca, 2012

eliksir młodości powiadasz :) no no :) to może być interesujące :) ma przyjemne opakowanie choć chyba bym nie przetestowała ;)) pozdrawiam serdecznie :)

Kosmetyczne Remedium poniedziałek, 09 lipca, 2012

Gdzie mogę go dostać?

dżoana wtorek, 10 lipca, 2012

niestety raczej tylko w internecie :) polecam stronkę helfy.pl

Marilyn wtorek, 10 lipca, 2012

Też lubię naturalne kosmetyki jeśli chodzi o moją twarz ;) obecnie mam krem Avy o tym nawet nie słyszałam.

Gonia czwartek, 12 lipca, 2012

Przyznam szczerze pierwszy raz słyszę o tej marce.

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!