Flos Lek - żel ze świetlikiem i aloesem na podrażnienia po zabiegach kosmetycznych


Witajcie! Zapewne wiecie jak ważne jest żeby zadbać o skórę oczu nie wtedy kiedy widzimy pierwszą zmarszczkę ale wcześniej. Ja swoją przygodę z kremami/żelami pod oczy zaczęłam niedawno. Jest to mój drugi kosmetyk tego typu.
Padło na Flos Lek - żel ze świetlikiem lekarskim i aloesem ponieważ zaciekawił mnie tym, że producent obiecuje łagodzenie podrażnień po zabiegach kosmetycznych. A ja akurat czegoś takiego potrzebowałam z powodu tego, że często potrafię zmywać makijaż oka przez co skóra się męczy a czasem jest nawet podrażniona.


                                                    Od producenta:                                
Łagodzi podrażnienia, zaczerwienienia, pieczenie spowodowane zabiegami kosmetycznymi takimi jak demakijaż czy henna. Przynosi ulgę i powoduje ustąpienie uczucia tzw. "ciężkich powiek" charakterystycznego dla zmęczonych oczu. 



                                                  Moja opinia:                                         
Spodobała mi się bardzo konsystencja żel a nie krem które mamy na co dzień, takie urozmaicenie. Żel bardzo szybko się wchłania i nie widać po nim śladu.
Już po pierwszym nałożeniu czułam przyjemne zimno, ukojenie, więc tak! Działa! I rzeczywiście, żel przynosi  ukojenie dla zmęczonych albo podrażnionych oczu, daje jakby energii :)
Nawilżenie jak dla mnie jest średnie ale wielki plus za to, że żel oparty jest na naturalnych substancjach.

Polecam jeżeli Waszej skórze wokół oczu potrzebna jest ulga po zabiegach kosmetycznych czy też przemęczeniu. Warto go mieć chociaż na awaryjne sytuacje, naprawdę się opłaca z powodu bardzo niskiej ceny ok. 6 zł.
Dżoana

9 comments

Świat Wery poniedziałek, 30 lipca, 2012

ja mam ze świetlikiem i herbata w tubce, bardzo go lubię

sensualwhisper poniedziałek, 30 lipca, 2012

Ja bez świetlika sobie nie wyobrażam życia! :)
Raj dla powiek, szczególnie po dniu przy komputerze. :)

Viola poniedziałek, 30 lipca, 2012

fajny produkt ;)

Asia poniedziałek, 30 lipca, 2012

Gdzie go dostać? Ja już długi czas na niego poluję a i tak bezskutecznie...;/

` crazy natalka . poniedziałek, 30 lipca, 2012

interesujące. ^^

naturaipiekno poniedziałek, 30 lipca, 2012

bardzo fajny i faktycznie przynosi ulgę po całym dniu :)

ThisJuss poniedziałek, 30 lipca, 2012

Czaję się i czaję na żele pod oczy od Flosleku, chyba czas sobie taki sprawić. :)

panna-patison poniedziałek, 30 lipca, 2012

Ciągle czytam pozytywne opinie o nim, chyba wreszcie sobie kupię :)

dżoana wtorek, 31 lipca, 2012

w SuperPharm i Naturze :))

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!