Kiwi nails!! Paznokciowe kiwi!


Witajcie! Od poniedziałku zaczęłam swoje drugie i zarazem ostatnie praktyki w te wakacje, mam też nadzieję, że w ogóle ostatnie bo teraz będę na 3 roku i trzeba się skupić na pracy. Praktyki okazały się cięższe niż myślałam i naprawdę baaardzo ciężko będzie mi wytrzymać tam jeszcze 7 dni..

Ale przejdźmy do tego co ciekawsze czyli kontynuuje mój owocowy cykl paznokciowy i przed Wami KIWI!!


 Na początku myślałam, że będzie strasznie ciężko zrobić kiwi jednak okazało się to bardzo łatwe!
Kolejnym etapem moich obaw było to czy ktokolwiek się domyśli, że to w ogóle jest kiwi. I znowu okazało się odwrotnie niż myślałam, tylko jedna osoba zapytana przeze mnie się zawahała! Czyli pełen sukces! 


Mam nadzieję, że takie pazurki Wam się podobają :) ja jestem zadowolona z efektu i chwalę się pazurkowym kiwi :D Niestety na zdjęcia psują efekt bo zieleń wygląda bardziej na mięte..ale no trudno :)
Dżoana

29 comments

Annette Aurore Blog środa, 18 lipca, 2012

cudne! :)

paulus6c środa, 18 lipca, 2012

Ślicznie :)

Aaliyah środa, 18 lipca, 2012

wow! świetne

ann środa, 18 lipca, 2012

Pięknie Ci to wyszło! :) Ja nie mam tyle cierpliwości...

Awangarda środa, 18 lipca, 2012

Urocze. :D

Ewka środa, 18 lipca, 2012

Cudowne paznokcie ;)
Ja bym chyba nie miała tyle cierpliwości

Gray środa, 18 lipca, 2012

Prześwietne!!! Aż się głodna zrobiłam :D :)

Wdowa Po Stalinie środa, 18 lipca, 2012

wyglądają przeuroczo :)

Gonia środa, 18 lipca, 2012

Jeden z najlepszych pomysłów jakie ostatnio miałam okazję zobaczyć,świetne :)

Everything Girly środa, 18 lipca, 2012

Wyglądają świetnie! Ja ledwo maluję sobie paznokcie zwykłym lakierem hehe :P

Izis środa, 18 lipca, 2012

świetne :)

Ala środa, 18 lipca, 2012

śliczne kiwi ;D

KasiaPL środa, 18 lipca, 2012

Śliczne te kiwi, będę musiała spróbować u siebie takie zrobić :D

Meg środa, 18 lipca, 2012

ale ładne <3 jak już tyle wytrzymałaś, to te 7 dni też dasz rady, a potem WAKACJE ;D
pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)) może weźmiesz udział w mojej akcji przy okazji, jeśli takie cudowne pazurki umiesz zrobić ;D

Świat Wery środa, 18 lipca, 2012

super efekt

Weronika środa, 18 lipca, 2012

są bardzo zabawne :)

Enka środa, 18 lipca, 2012

bardzo pozytywne :)

kokeshi środa, 18 lipca, 2012

są świetne:)

Fotografomaniaczki (*.*) środa, 18 lipca, 2012

Genialny pazurki *.* Ja od razu zauważyłam że to kiwi :)
Obserwuje i pozdrawiam !

syllunia środa, 18 lipca, 2012

Widzę kiwi robi teraz furorę:) Sama pokazywałam niedawno na swoim blogu moją wersję kiwi:) Ładnie Ci to wyszło, bardzo estetycznie:)

Paulina środa, 18 lipca, 2012

Suuper :) choć z moją cierpliwością, a właściwie jej brakiem nie wiem jak by to wyszło :)

patryshkaa środa, 18 lipca, 2012

świeetne:D

by-kejti środa, 18 lipca, 2012

tak smacznie wyglądają :D

Nenka czwartek, 19 lipca, 2012

jakie pyszne pazurki xD

catastrophe czwartek, 19 lipca, 2012

super :) i naprawdę oryginalne, nie widziałam nigdy wcześniej podobnych chociażby:)

did czwartek, 19 lipca, 2012

Takie cuda,że aż chyba zgapię :D

malinka czwartek, 19 lipca, 2012

jejku ale te pazurki wyglądają soczyście :)))

Cherish your dreams piątek, 20 lipca, 2012

przepiękne!!!!!!\
bardzo mi się podoba

Oliwka czwartek, 09 sierpnia, 2012

Super kiwi ! :D

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!