Leżing i smażing na działce :)

Witajcie! Gdy jest taka pogoda jak dziś z uporem maniaka jeżdżę na działkę leżeć plackiem i korzystać ze słońca. Tak bardzo uwielbiam być opalona! Oczywiście nie zapominam o zabezpieczeniu się odpowiednim filtrem bo nie chcę sobie zniszczyć skóry. To bardzo ważne.
Dzisiaj przygotowałam Wam niekosmetyczny post czyli trochę zdjęć z mojego działkowania :))


kwiatki, kwiatki i jeszcze raz kwiatki, które pięknie wyglądają w słońcu :)


I moja skromna osoba, a raczej stopy na kocyku :) Uwielbiam tak spędzać czas, odpocząć od wszystkiego nabrać sił. Poczytać w spokoju książkę czy też posłuchać muzyki i po prostu się relaksować! A gdy ma się za dużo słońca można po prostu oblać się zimną wodą albo skryć w cieniu drzewa! 


Mam nadzieję, że dostrzegacie neonowy róż na paznokciach - nie rozstaje się z nim teraz! Idealnie podkreśla opaleniznę!

Na koniec bardzo radosne zdjęcie :) chyba miałam już za dużo słońca :P

Buziaki
Dżoana

12 comments

kokeshi wtorek, 31 lipca, 2012

a ja nie lubię się opalać:D

Atina wtorek, 31 lipca, 2012

ja też nie lubie opalania, chyba, że w ruchu:)

Catherine K wtorek, 31 lipca, 2012

Opalanie to dla mnie męczarnia. Wytrzymuję zwykle max 30min i uciekam. Nie lubię tego całego klejenia się.

anita wtorek, 31 lipca, 2012

Piękne lilie!!!! Uwielbiam ich zapach :)

Edyta Joanna wtorek, 31 lipca, 2012

ale masz fajnie:)

Viola wtorek, 31 lipca, 2012

świetne zdjęcia ;)

MintElegance wtorek, 31 lipca, 2012

ostatnie zdjęcie jest naprawdę świetne:)

Kinia :) wtorek, 31 lipca, 2012

Ja tak samo :)

moooni-que wtorek, 31 lipca, 2012

ja też uwielbiam być opalona i leżeć na słońcu! :)

mespeel wtorek, 31 lipca, 2012

stópki w słońcu - super ;)

Świat Wery wtorek, 31 lipca, 2012

ja się tez dziś opalałam, ale przy koszeniu trawy, tylko 6 godzin hehe:D nogi mi odpadają:(

tosiaczek666 środa, 01 sierpnia, 2012

Taki odpoczynek, to dobry odpoczynek :D

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!