Miętowe ombre na paznokciach!


Witajcie! Dzisiaj chcę Wam pokazać moje pierwsze paznokciowe ombre. Długo starałam się przekonać do takiego malowania paznokci ale wreszcie się udało! Okazało się też, że jest to banalnie proste! Trzeba tylko znaleźć gąbeczkę która nam przypasuje i tyle! 


Oczywiście musiałam użyć moich ukochanych miętusków!


Jestem bardzo zadowolona z efektu i teraz częściej ombre będzie gościło na moich paznokciach!
Udanego weekendu Kochane a teraz lecę na ploty z przyjaciółką!
Dżoana

17 comments

did sobota, 21 lipca, 2012

A to się nie nazywa gradient nails? A ombre to nie jest to,że kolejny paznokiec jest coraz jasniejszy albo ciemniejszy?

JealousJelly sobota, 21 lipca, 2012

na to się mówi różnie z tego co zauważyłam w internecie

did sobota, 21 lipca, 2012

Ja sięjuż pogubiłam,bo tyle tych nazw jest :D

dżoana sobota, 21 lipca, 2012

dokładnie, strasznie dużo tych różnych nazw w internecie :)

MintElegance sobota, 21 lipca, 2012

obojętnie jakby się nie nazywało wygląda fajnie :)

Viola sobota, 21 lipca, 2012

ale ładnie Ci wyszło :)

Gonia sobota, 21 lipca, 2012

Coś ostatnio wszyscy na mięte stawiają :)

Rodzynka1989 sobota, 21 lipca, 2012

też ostatnio robiłam znajomej cieniowanie z miętką :D

CoconutLime sobota, 21 lipca, 2012

Bardzo ładny efekt, kolory także:)

http://coconutlimee.blogspot.com/

Zielone Serduszko sobota, 21 lipca, 2012

Ale ładny ten dolny miętusek :)

Bellitkaa sobota, 21 lipca, 2012

To chyba tylko mi sie jeszcze nie chcialo sprobowac ;p

Świat Wery sobota, 21 lipca, 2012

ciekawie wyszło

kokeshi sobota, 21 lipca, 2012

ładnie uwielbiam ombre:)

vejjs. niedziela, 22 lipca, 2012

Fajnie to wygląda ;)

czarna06i niedziela, 22 lipca, 2012

Fajnie masz tutaj:) Dodałam do obserwowanych!<3 I zapraszam do mnie:

http://cleoinstyle.blogspot.com/

Marilyn niedziela, 22 lipca, 2012

pomysłowe ;)

by-kejti niedziela, 22 lipca, 2012

ciągle podobają mi się takie konfiguracje i wciąż nie mogę się zmusić aby spróbowac ;D

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!