Mój zbiór lakierów do paznokci!


Witajcie! Dzisiejszy post będzie poświęcony mojej kolekcji lakierów.
Muszę przyznać, że z wielką ciekawością robiłam ten post ponieważ sama nie wiedziałam jaka jest liczba mojego lakierowego zbioru. Teraz już wiem - 68! Jednak myślałam, że o wiele więcej ponieważ moje lakiery przestały się mieścić w moim koszyczku na lakiery i dlatego robiłam sobie lakierowy odwyk.

Teraz zdjęcia lakierów:
 brokatowe
 moje ukochane miętuski! 
 zielone
 pomarańczki w tym jeden neon
bezbarwne, białe i do frencha 
 niebieskie
jaśniutkie, beżowe i cieliste
 żółte
 fiolety
czarne i szare
róże

Podsumowując zdecydowanie do moich ulubionych należą kolory miętowe i róże (i nawet powtarzają mi się ich niektóre kolory bo tak mi się spodobały, że zrobiłam mały zapasik) ale też pastele zwłaszcza bardzo jasno żółty :)
A jaka jest Wasza kolekcja? Jestem tego bardzo ciekawa ale też chciałabym troszkę usprawiedliwić mój lakierowy zakupocholizm :)
Dżoana

40 comments

Marta sobota, 14 lipca, 2012

udana kolekcja :D ja mam jakieś 50 lakierów i planuję teraz zakupić kilka nowych :) cholernie chcę mieć lakiery MIYO, ale w moim mieści ich nie ma ;/

Mała Mi. sobota, 14 lipca, 2012

wow, zazdroszczę, też mam dużo lakierów, ale nie aż tyle :) mięty i turkusy są moimi ulubionymi<3

Paulina sobota, 14 lipca, 2012

Ja ostatnio pokazywałam swoją kolekcje :)
Super kolorki u Ciebie, najbardziej podobają mi się miętowe :)

Annette Aurore Blog sobota, 14 lipca, 2012

uwielbiam mięty, pomarańcze i żółtawe odcienie na paznokciach ;)

MintElegance sobota, 14 lipca, 2012

ja ostatnio naliczyłam 52lakiery do paznokci, jesteś lepsza :D

Rumunia sobota, 14 lipca, 2012

Niezła kolekcja :D Moim ulubionym kolorem jest sea breeze jak się pomaluje wychodzi taka mięta xd:D

Zapraszam do mnie ;)

Zielone Serduszko sobota, 14 lipca, 2012

Ja też mam teraz porządek w lakierach, ale nie liczyłam :) Muszę też u siebie pokazać :)

justyna sobota, 14 lipca, 2012

fajna kolekcja, ostatnio bardzo podobają mi się żółte lakiery :)

CoconutLime sobota, 14 lipca, 2012

No no :) Sporo tego:) Róże są piękne, szczególnie wpadł mi w oko ten z Miss Sporty, chyba go poszukam w Rossmannie :)

Kama sobota, 14 lipca, 2012

WOW :O

recenzjo-mania sobota, 14 lipca, 2012

niezły zbiór !

Natalia Sz sobota, 14 lipca, 2012

Ja też uwielbiam kupować lakiery :) Gdy tylko idę do drogerii z zamiarem kupienia potrzebnych rzeczy,wychodzę zawsze z jakimiś lakierami :D Uważam że aż czasem przesadzam, no ale coz kazda kobieta to chyba kocha :))
Ja ostatnio robiłam również porządek, ale połowę wyrzuciłam, i zostałam przy 32 lakierach :)
Pozdrawiam!
PS> mnie się podobają fiolety u Ciebie :D
Zapraszam do mnie::)

Amoi sobota, 14 lipca, 2012

fajny zbiór :))

Blondie. sobota, 14 lipca, 2012

Ale śliczne kolorki,róże moje ulubione! ;))

Oczuchmurność (Czarna Orchidea) sobota, 14 lipca, 2012

sporo, ładne odcienie :)

Viola sobota, 14 lipca, 2012

duzo tego ;)

Meg sobota, 14 lipca, 2012

brokatowe i miętowe najbardziej mi się podobają ;) może skusisz się na moją wakacyjną akcję pt.: "LETNIE WZORKI" ? ;D
pozdrawiam i zapraszam do siebie ;))

sensualwhisper sobota, 14 lipca, 2012

Wow, ileeee tego ;o świetne. :)
Ciekawy blog, oczywiście zacznę obserwować. :)
Zapraszam również do mnie. ;d

katarina555 sobota, 14 lipca, 2012

Fiolety są przepiękne, zazdroszczę. Super kolekcja.

Alieneczka sobota, 14 lipca, 2012

same śliczne kolorki
dużo :)
ale ja chyba mniej nie mam ;)

Nieprofesjonalna sobota, 14 lipca, 2012

Mam tylko parę lakierów- nie lubię powtarzać odcieni.
u Ciebie podobają mi się dwa niebieskie Wibo i szarosci, bardzo lubie ten kolor, chociaz wiem, ze na lato wielu osobom nie odpowiada. mietuski sa cudne :)

patryshkaa sobota, 14 lipca, 2012

ja niedawno liczylam i naliczylam się około 120:D mietuski cudne<3

Świat Wery sobota, 14 lipca, 2012

spora kolekcja, jak mam ok.40

Ola sobota, 14 lipca, 2012

Te beżowe, cieliste i niebieskie są najślicznieeejsze :D. Miętuski również! Uwielbiam takie posty, super kolekcja!

Nenka sobota, 14 lipca, 2012

ale masz dużo lakierów, ja mam tylko 11 :(

Lexi niedziela, 15 lipca, 2012

pokaźna kolekcja! a klasycznej czerwieni nie ma? :D

Natalia niedziela, 15 lipca, 2012

Nononon dużo ich masz ;)

Miętuski i pomarańczki najbardziej przypadły mi do gustu ;D / n

http://mojawizjaswiata.blogspot.com/

gabusiek niedziela, 15 lipca, 2012

Brokatowe z Essence najpiękniejsze ;) Uwielbiam te lakiery.

U mnie recenzja podkładów mineralnych Anabelle Minerals :)

Luiza niedziela, 15 lipca, 2012

No trochę Ci się tego nazbierało:) Moje faworyty - miętusiaki:) Czy jakoś tak;))))

Gonia niedziela, 15 lipca, 2012

Dziękuję za wzięcie udziału w moim rozdaniu,powodzenia :)

ohh-fashion niedziela, 15 lipca, 2012

ileeee lakierów ;o aż sama sie zaczęłam zastanawiać ile ja ich mam w swojej kolekcji!

chance niedziela, 15 lipca, 2012

tez mam mietuska z salamandry :)
ładna kolekcjA :)

welcomehome niedziela, 15 lipca, 2012

łooo ;o

daydreamerwoman. poniedziałek, 16 lipca, 2012

aaa, jak ja Ci zazdroszczę tylu lakierów!! też kocham miętowe :)) muszę się obecnie zaopatrzyć w jakiś neon :) buziak:*

♥FF♥ poniedziałek, 16 lipca, 2012

Super kolekcja:) czy robiłaś już gdzieś ombre nails? Chętnie podpatrzyłybyśmy jak to wykonać. Obserwujemy? Zapraszamy http://twoflyingflowers.blogspot.com/

yougivemehappiness poniedziałek, 16 lipca, 2012

świetny blog ! :)
zaobserwujesz u mnie ? http://yougivemehappinesss.blogspot.com/

odwdzięczę się tym samym :)

EM poniedziałek, 16 lipca, 2012

imponujaca kolekcja! :) zapraszam do nas :)

utkaaa wtorek, 17 lipca, 2012

chętnie wezmę wszystkie niebieskie i różowe :)
Pozdrawiam Julka :)

Olalaa środa, 18 lipca, 2012

powalająca kolekcja!

a recenzja maski BingoSpa już niebawem, zapraszam :)

Ewka piątek, 20 lipca, 2012

Bardzo ładna kolekcja. Podobają mi się wszystkie ;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!