Niezastąpione 3 biedronkowe żele do twarzy


Witajcie! Wiem że wśród Was jest wiele miłośniczek produktów z Biedronki, które są tanie jak barszcz a przy tym bardzo dobre. Długo szukałam produktów do mycia twarzy i znalazłam je dzięki biedronce!

Wypróbowałam wszystkie trzy żele i każde jest naprawdę godny polecenia jednak moim zdecydowanym faworytem jest numerek 3 na zdjęciu niżej, czyli micelarny żel do mycia i demakijażu. Wszystkie żele są produktami hipoalergicznymi i mają wysokie bezpieczeństwo stosowania za co ogromny plus!


1. Nawilżający żel do mycia twarzy - drobinki masujące, ekstrakt z lotosu - odświeża i nawilża (skóra normalna i mieszana) 
Produkt bardzo ładnie oczyszcza twarz z resztek makijażu. Zawiera małe granatowe kulki, które rozpuszczają się podczas mycia, to pewnie one sprawiają, że skóra jest jakby gładsza. Do tego można wyczuć lekkie nawilżenie po zastosowaniu żelu. Bardzo ładnie odświeża nie robiąc nam przy tym krzywdy. 

2. Peelingujący żel do mycia twarzy - drobinki peelingujące, kompleks anti-sebum - wygładza i oczyszcza (skóra tłusta i mieszana)
Żel peelinguje dosyć nieźle jednak nie jest przy tym zdzieraczem. Bardzo ładnie oczyszcza ścierając przy tym delikatnie naskórek ale też nie wysuszając i nie podrażniając buzi.

3. Micelarny żel do mycia i demakijażu - micele, d-panthenol - 0% alergenów i sztucznych barwników (skóra sucha i wrażliwa)
Żelu używam do zmywania makijażu, bo muszę przyznać, że nie jestem fanką i brak mi cierpliwości w przecieraniu buzi wacikiem z płynem micelarnym. Tu przy pomocy żelu micelarnego idzie to o wiele szybciej!
Doskonale usuwa makijaż, nie podrażniając oczu ani skóry. Skora po użyciu nie jest ściągnięta i wysuszona. Jak dla mnie ideał!


Dla tych, które jeszcze nie miały styczności z biedronkowymi żelami mogę gorąco polecić wszystkie trzy! Są delikatne i nie ma mowy o podrażnieniu. Mają dobry skład, np. micelarny żel ma praktycznie taki sam co żel Tołpy, który jest dużo droższy a tu mamy żel za niecałe 5 zł!
A Wy który z żeli lubicie najbardziej? 
Dżoana

22 comments

Angela piątek, 20 lipca, 2012

Mam wszystkie i bardzo je lubie :)

blog o kosmetykach piątek, 20 lipca, 2012

Oj tak micelarny żel jest najlepszy :D Reszty nie miałam :)

Viola piątek, 20 lipca, 2012

mam 2 i jest extra :)

chance piątek, 20 lipca, 2012

kupiłam 2 :D pierwsze wrażenie - genialne ! ps . o ile sie nie myle producentem jest Tołpa i faktycznie ma takie produkty i nawet tuby podobne i skład

Paulina piątek, 20 lipca, 2012

Ten micelarny żel to mój ulubieniec :)

Francesca piątek, 20 lipca, 2012

love this post and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
kisses
http://francescagiusti.blogspot.com/

Alieneczka piątek, 20 lipca, 2012

ale żaden się nie pieni prawda?
kuszą mnie, ale wolę jednak pieniące się.... :)))))

Ala piątek, 20 lipca, 2012

Aż się sama sobie dziwię dlaczego jeszcze nie miałam żadnego z tych żeli .. ;/ Chyba muszę iść do biedronki ;D

dżoana piątek, 20 lipca, 2012

tak, żaden się nie pieni :)

Detroit piątek, 20 lipca, 2012

Kiedyś poszłam po nr 3 a przez przypadek kupiłam 2 i nie rozumiałam zachwytów nad tym produktem... teraz już wiem :P

ernestyna piątek, 20 lipca, 2012

Miałam wszystkie, jednak najbardziej lubię nawilżający. Peelingujący jest dla mnie za ostry, a micelarny...sama nie wiem...

kocham0zakupy piątek, 20 lipca, 2012

Nie przepadam za 2 :/ Jak dla mnie śmierdzi

Everything Girly piątek, 20 lipca, 2012

Micelarny żel do mycia twarzy odkryłam rok temu i nie wyobrażam sobie życia bez niego ;)Poleciłam go swoim koleżankom i wszystkie są bardzo zadowolone :D Dla mnie nie ma nic lepszego!

CosmCocoPaula piątek, 20 lipca, 2012

mam tylko micelarny, ale chcę kupić jeszcze ten peelingujący, moja mama go używa :)

Świat Wery piątek, 20 lipca, 2012

nie znam tylko peelingującego, tamte oba znam i bardzo lubię, chyba będę musiała spróbować tego jednego właśnie:P

aparatka. piątek, 20 lipca, 2012

miałam wszystkie, ale najbardziej lubiłam zielony :)

anne-mademoiselle piątek, 20 lipca, 2012

Mam ten trzeci i stosuję do demakijażu oczu :)

aSHa piątek, 20 lipca, 2012

micelarnego używam rano do przemywania twarzy, wieczorem wybieram coś co wytwarza więcej piany :)

KasiaPL piątek, 20 lipca, 2012

Miałam ten żel micelarny - zupełnie nie sprawdził się do demakijażu oczu, tylko rozmazywał.
A żelu nawilżającego używałam do mycia buzi, ten akurat dobrze się spisywał.

MintElegance sobota, 21 lipca, 2012

ja mam peelingujący żel BeBeauty, "mieszam" go z kostką myjącą, bo sam w sobie się nie pieni, co mnie tylko wnerwia:P taka mieszanka odpowiada mi bardziej:)

Enka sobota, 21 lipca, 2012

też bardzo lubię te żele, zwłaszcza micelarny, ale niebieski też jest fajny :)

Marilyn niedziela, 22 lipca, 2012

pewnie ten micelarny wypróbuję kiedyś ;P ale mnie zastanawia coś innego np. u mnie w biedronce tonik garnier ( taki w różowej buteleczce) kosztuje niecałe 7zł a weszłam do drogerii obok cosmedica kosztował 15,99. Składy identyczne, więc nie rozumiem skąd taka rozbieżność cenowa skoro to ten sam produkt nawet nie robiony specjalnie pod biedronkę jak marka BeBeaty ;P

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!