Po dłuższej przerwie zakupowej ZAKUPY!


Witajcie! Nie wiem co się ze mną dzieję! Ostatnio baaardzo rzadko robiłam zakupy kosmetyczne! Miałam w tym sporą przerwę.. w takie upały naprawdę nie sprawia mi przyjemności tłuc się autobusem czy też metrem do jakiejkolwiek drogerii. Ale trzeba się przełamać i oto co kupiłam!


1. Sun Ozon balsam po opalaniu z aktywnie chroniącym kompleksem kolagenu i substancjami długotrwale nawilżającymi. Bardzo spodobał mi się krem do twarzy z tej serii więc postanowiłam spróbować i ten balsam
2. Nowość Nivea antyperspirant dry comfort z minerałami
3. BeBeauty peelingujący żel do mycia twarzy
4. Marion spray regenerujący włosy ocet z malin & koktajl owocowy Po sprayu tej samej firmy z olejkiem arganowym (recenzja) czas przerzucić się miejmy nadzieję na coś lepszego. Tak mam wielkie nadzieje odnośnie tego sprayu :)
5. Marion 60 sekundowa maseczka do włosów ocet z malin & koktajl owocowy
6. Marion gorąca kuracja do włosów z olejkami migdał i kokos


1. Wibo róż z jedwabiem i witaminą E nr. 9
2. Celia tusz do rzęs w tubce. Ile ja się za nim nachodziłam! A okazało się że znalazłam go pod samym domem w niezbyt ciekawej budce z kosmetykami którą z niechęcią omijałam jak widać niepotrzebnie!
3. MIYO mini drops cyber green. Zauroczył mnie kolor! w słońcu wygląda jak ocean <3
4. Wibo trend edition 
5. Vollare da vinci nr. 101 idealny na lato neon! będzie fantastycznie podkreślał opaleniznę.

To na tyle! Najbardziej jestem ciekawa czy tusz Celii sprawdzi się jako uzupełniacz mojego 200 Calorie.
A jak znosicie upały? Ja jestem ogromnie z nich zadowolona! Mogę swobodnie biegać w szortach które uwielbiam i innych bardzo letnich rzeczach. Chociaż jedyny minus upałów to podróżowanie komunikacją miejską bez klimy..
Buziaki!
Dżoana

22 comments

Marta czwartek, 05 lipca, 2012

lubię ten żel z Biedronki, a róż z Wibo mam podobny, a może nawet taki sam :))

Agnieszka. czwartek, 05 lipca, 2012

Świetne kolory lakierów ;]

Weronika czwartek, 05 lipca, 2012

kolejny minus upałów to muchy :P napisz później o tym żelu peelingującym

Viola czwartek, 05 lipca, 2012

wow dużo tego :)
mam ten żel do twarzy z biedronki :)

Dagusia czwartek, 05 lipca, 2012

same cudowności ale że mam fazę na róże - róż cudny ♥

Piękna Bestia czwartek, 05 lipca, 2012

wibo świetnie wygląda w pudełku ale ja się boję, że jestem za biała na takie kolory, a szkoda

Paulina czwartek, 05 lipca, 2012

Muszę w końcu zakupić ten róż Wibo :)

ziuzia21 czwartek, 05 lipca, 2012

MARION,wszędzie kusi,muszę go kupić:P

Świat Wery czwartek, 05 lipca, 2012

też jestem ciekawa tuszu, świetne zakupy

kokeshi czwartek, 05 lipca, 2012

świetne zakupy:)

MintElegance czwartek, 05 lipca, 2012

widzę kilka znajomych produktów:)

Enka czwartek, 05 lipca, 2012

tusz również mnie ciekawi już od jakiegoś czasu, ale standardowo - nie mogę go nigdzie u siebie znaleźć ;)

Sabrina czwartek, 05 lipca, 2012

Bardzo fajne zakupy :)

Katie czwartek, 05 lipca, 2012

super zakupy ;)

by-kejti czwartek, 05 lipca, 2012

kilka produktów mam i sobie chwale ;)

Everything Girly piątek, 06 lipca, 2012

Bardzo mnie interesują produkty do włosów firmy Marion ;)

Misia piątek, 06 lipca, 2012

swietny ten lakier z Miyo :)

wildenx3 sobota, 07 lipca, 2012

bardzo fajne zakupy - i śliczne lakiery :)

recenzjo-mania poniedziałek, 09 lipca, 2012

fajne zakupy , niektóre rzeczy sama bym zakupiła

Gonia czwartek, 12 lipca, 2012

Mam ten sam róż i sądzę ten sam odcień :) ile teraz za niego dałaś ? Ja już go mam chyba od wieków i bardzo go lubię :)

dżoana czwartek, 12 lipca, 2012

zapłaciłam 10 zł :) jestem bardzo zadowolona z róży Wibo :)

Myś Pyś czwartek, 12 lipca, 2012

lakier Miyo świetny, tusz z Celii mam i sprawdza się świetnie:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!