Rzęsy jak firany, czyli - Lovely curling Pump Up mascara


Witajcie! Dzisiaj czeka Wam post prosto z działki gdzie leniuchuje i opalam się od początku tygodnia.
Chcę Wam pokazać tusz, który kupuję kiedy nie mam funduszy na moją ukochaną mascarę 2000 Calorie. Moim tańszym zastępstwem za niecałe 10 zł jest tusz od Lovely - curling Pump Up mascara, ktora sprawdza się tak samo znakomicie na moich rzęsach jak 2000 Calorie.


                                                 Od producenta:                          
Mascara podkręcająca i unosząca rzęsy.


                                                   Moja opinia:                         
Tusz ma sylikonową szczoteczkę za którymi nie przepadam, jestem fanką klasyki ale w tym wypadku nielubiana przeze mnie szczoteczka mnie zaskoczyła! Bardzo ładnie rozdziela rzęsy tak, że nie ma mowy o sklejonych rzęsach. Do tego tak jak obiecuje mam producent tusz podkręca i unosi nam rzęsy co sprawie, że wyglądają bardzo spektakularnie. Pogrubienie rzęs też jest zadowalające.
Tusz noszę przez cały dzień i kruszenia się tuszu nie zauważyłam!
Jedyny minus jak dla mnie to to, że szybko wysycha w opakowaniu niestety. Ale nie wymagam Bóg wie czego za 10 zł  i mascara jest dla mnie tanim ideałem.

Oto jak wygląda na moich rzęsach:

Podsumowując tusz jak najbardziej polecam. Koszt niewielki a możecie się pozytywnie zaskoczyć.
A teraz uciekam na kocyk :) buziaki!
Dżoana

28 comments

jamapi środa, 04 lipca, 2012

super efekt!!

Detroit środa, 04 lipca, 2012

Piękny efekt ;)
Ja akurat jestem wielbicielką sylikonowych szczoteczek więc to coś dla mnie ;)

Agnieszka. środa, 04 lipca, 2012

Z chęcią wypróbuję. ;] A gdzie można go dostać?

Weronika środa, 04 lipca, 2012

to jakaś nowa ? nie widziałam jej chyba w rossie a świetnie wygląda na Twoich rzęsach

MintElegance środa, 04 lipca, 2012

tusz tusz pięknie podkreślił Twoje oczy, a rzęsy są niesamowicie podkręcone- wielkie wow!

Agusiak747 środa, 04 lipca, 2012

wow, super wygląda na Twoich rzęsach :)

kokeshi środa, 04 lipca, 2012

świetnie wygląda i się sprawuję jak za 10 zl.. ;D

Sabrina środa, 04 lipca, 2012

Na pewno wypróbuję bo moja maskara się właśnie kończy a efekt naprawdę super :)

dżoana środa, 04 lipca, 2012

w Rossmannie :)

Viola środa, 04 lipca, 2012

oooo extra efekt :)
i cena też niezła. Muszę go kupić ;)

Wdowa Po Stalinie środa, 04 lipca, 2012

jak na taką cenę, to efekt bardzo przyjemny :)

Alieneczka środa, 04 lipca, 2012

super :)
i jakie masz śliczne rzęski :)

Amoi środa, 04 lipca, 2012

świetny efekt :))

Let's Talk Beauty środa, 04 lipca, 2012

aaa szkoda, że dwa tusze czekają w kolejce, bo mam na niego chrapkę :)

Alex Ann środa, 04 lipca, 2012

bardzo fajny efekt na rzęsach za taką cenę, musze go wypróbować :)

Paulina środa, 04 lipca, 2012

Nie znam jej, ale koniecznie muszę ją mieć :)
Super efekt :)

Kaja środa, 04 lipca, 2012

no no ni bardzo ładnie wygląda na rzęsach :)

apteka marzenie środa, 04 lipca, 2012

a ja tej właśnie nie lubię. O ile niebieska i zielona są okej, to ta mi strasznie posklejała rzęsy. :(

Dagusia środa, 04 lipca, 2012

cudowny efekt ale u mnie w Rossie nie ma szafy Lovely ;)

CosmCocoPaula środa, 04 lipca, 2012

ojej !!! ekstra !
chyba jutro po niego skoczę, bo kończą mi się moje zapasy tuszowe :)

Helen środa, 04 lipca, 2012

Podoba mi się ten efekt:) chyba go sobie kupię.

Anuullaa czwartek, 05 lipca, 2012

Łoł, świetny efekt,dopisuje ją do listy moich zakupów.

Everything Girly czwartek, 05 lipca, 2012

Kurczę muszę koniecznie wypróbować tą maskarę ! Twoje rzęsy wyglądają świetnie :)

Odyseja czwartek, 05 lipca, 2012

efekt jest świetny, pewnie się skuszę :)

Anecia czwartek, 05 lipca, 2012

masz przepiękne rzęsy :) tusz wydaje się być rzeczywiście warty uwagi

Marilyn wtorek, 10 lipca, 2012

rzeczywiście ładny efekt ;)

Gonia czwartek, 12 lipca, 2012

Czy Ty masz naturalne długie rzęsy ?

dżoana czwartek, 12 lipca, 2012

mozna tak powiedzieć :) a to zasługa wazeliny którą nakładam codzienne na noc na rzęsy :) polecam!

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!