Soraya beauty & nature - tonik intensywnie nawilżający z algami


Witajcie! Przepraszam za moją nieobecność ale byłam baaaardzo zalatana. Zaliczyłam ostatni egzamin i mam wakacje i żadnej poprawki we wrześniu! do tego skończyłam praktyki z czego bardzo się cieszę bo dzieciaki potrafią wykończyć nieźle człowieka :)
A teraz kosmetycznie czyli chciałabym Wam przedstawić jeden z moich ulubionych toników - Soraya, beauty & nature - tonik intensywnie nawilżający z algami morskimi.  

                                                  Od producenta:                                          
Tonik dzięki bezalkoholowej i bogatej w składniki aktywne formule doskonale tonizuje i odświeża. Zapewnia skórze utrzymanie odpowiedniego poziomu nawilżenia przez długi czas, łagodzi oraz delikatnie rozjaśnia.
REZULTAT: dokładnie oczyszczona, odświeżona i nawilżona skóra.

Minerały i witaminy:
- zapobiegają procesom starzenia się skóry
- regenerują i wspomagają utrzymanie odpowiedniego poziomu nawilżenia
- rewitalizują, przywracają blask i promienny wygląd

Skład:

                                                       Moja opinia:                                        
Mam cerę mieszaną i ten tonik sprawdziła się u mnie świetnie! Bardzo dobrze oczyszcza, odświeża i tonizuje a co najważniejsze nie zawiera alkoholu!
Tonik ma bardzo przyjemny nie intensywny morski zapach. Nie klei się i nie pozostawia uczucia lepkości, szybko się wchłania. Cera jest rzeczywiście bardziej promienna i nie wysuszona.
Jednak co do nawilżenia to trudno mi to ocenić, wydaje mi się że raczej nie nawilża a jeżeli już to bardzo słabo. Ale nie przeszkadza mi to bo od toniku nie oczekuję nawilżania a porządnego oczyszczania i odświeżenia i ten tonik właśnie mi to daje.


Podsumowując tonik bardzo przypadł mi do gustu :)

Macie jakieś plany na tak ciepłą niedzielę? Ja wybieram się z koleżanką na opalanie. Uwielbiam jak jest tak ciepło! :)
Udanej niedzieli!
Dżoana

5 comments

blog o kosmetykach niedziela, 01 lipca, 2012

Nie miałam jeszcze tego produktu :)
A wygląda ciekawie :)
Ja dzisiaj siedzę w domu, żadnych planów oprócz wyjścia z psiakiem na pole :D
Pozdrawiam i udanego opalania życzę ;*

kosmetoholiczka_1919 niedziela, 01 lipca, 2012

Mam ten tonik i bardzo go lubię ;)

Edyta Joanna niedziela, 01 lipca, 2012

brzmi zachęcająco:)

Paulina niedziela, 01 lipca, 2012

Właśnie mi się skończył tonik i chyba go kupię :)

Gonia czwartek, 12 lipca, 2012

Ja go ostatnio zakupiłam,jednak nie dla siebie więc go nie przetestuję.

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!