Słowa kluczowe z wyszukiwarki cz.2

http://ofirmie.gratka.pl/aktualnosci/artykul/479-1-znajdz-swoje-auto-8211-jeszcze-latwiej.html
Witajcie! W sam raz na początek tygodnia czyli coś na poprawę humoru - googlowe wyszukiwanie. Uwielbiam przeglądać słowa kluczowe! Ale przy tym zastanawiam się, czy ja też nie wpisuje jakiś dziwnych rzeczy do googlowej wyszukiwarki.. 
Zobaczcie same jakie perełki znalazłam.

problemy:
czy sudocrem pomoze na pozbycie sie malinki
pijecie drozdze?
kosmetyki do włosów z logo s?

o paznokciach:
ucz sie malowac paznokcie
ładne paznokcie rozpływający
pomalowane paznokcie samemu w domu
zdjęcia na nk z pomalowanymi oczami i paznokciami

inne:
przebranie zrobione samemu
ogrodnik bb
dziewczyny kibicują
Dżoana

15 comments

Wdowa Po Stalinie poniedziałek, 09 lipca, 2012

czasem przerażają mnie wyszukiwane słowa kluczowe, czasem mam wrażenie, że czytają mnie analfabeci po sposobie tworzenia wyszukiwanych zdań, no ale cóż...;p

Gray poniedziałek, 09 lipca, 2012

"pomalowane paznokcie samemu w domu
zdjęcia na nk z pomalowanymi oczami i paznokciami"

;D:D:D:D:D:D:D

Affectation poniedziałek, 09 lipca, 2012

Słowa kluczowe mogą nieźle rozbawić :)

Annette Aurore Blog poniedziałek, 09 lipca, 2012

haha, ciekawie :D

Zielone Serduszko poniedziałek, 09 lipca, 2012

No i przynajmniej jest śmiesznie :) U mnie takich rewelacji nie ma, ludzie trafiają do mnie względnie normalnie ;)

Paulina poniedziałek, 09 lipca, 2012

Aż sama sprawdzę u siebie :)

Kosmetyczne Remedium poniedziałek, 09 lipca, 2012

Teksty są czasem przednie

Ladies Tea Party poniedziałek, 09 lipca, 2012

Ogrodnik bb? Zaintrygowało mnie to XD

blaubeere poniedziałek, 09 lipca, 2012

nie zle sa .....- Twoje po przeczytaniu wywolaly u mnie usmiech ... a nawet chichot:))))
jesli masz ochote mozemy obustronnie obserwowac:)) ale tylko jesli masz ochote - nic na sile :) pozdrawiam Cie serdecznie:)

hoshi777 poniedziałek, 09 lipca, 2012

Ładne kwiatki:D choć... czasami też zdarza mi się pytać wujka google o niestworzone rzeczy;)

Dusia poniedziałek, 09 lipca, 2012

haha, ciekawe te googlowe słowa kluczowe :)
zapraszam do mnie na bloga ;*
panitesterka.blogspot.com

Weronika poniedziałek, 09 lipca, 2012

sudocrem na malinkę mnie rozbraja :D

dżoana wtorek, 10 lipca, 2012

mnie właśnie też..cóż to jest?! :D

blaubeere wtorek, 10 lipca, 2012

dzieki juz obserwuje:)))))

chocolate pantyhose wtorek, 10 lipca, 2012

hahah! pomalowane paznokcie samemu w domu :D

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!