Tribal nails! Plemienne paznokcie!


Witajcie! Jak pewnie wiecie od pewnego czasu zapanowałam moda na plemienne, azteckie wzory na ubraniach ale też na paznokciach! Uległam i ja i spróbowałam zrobić taki wzorek na paznokciach. 
Zajęło to trochę czasu (więcej niż zwykle, zwłaszcza, że jeden paznokieć malowałam z 5 razy bo ciągle coś było nie tak) ale uważam, że było warto! Same oceńcie efekt :)


Tak wiem, nie mogłam się powstrzymać i użyłam miętowego lakieru...to już chyba jakieś uzależnienie od tego koloru bo ciągle chce go używać..



Pracochłonne ale z efektu jestem zadowolona, a jak Wam się podoba?
Dżoana

23 comments

Justyna poniedziałek, 23 lipca, 2012

Ślicznie Ci to wyszło:)
Na pewno musiałaś się napracować ale było warto:)

Viola poniedziałek, 23 lipca, 2012

cudowne pazurki, ciężko by mi było taki efekt osiągnąć na prawej ręce ;D

Ilona poniedziałek, 23 lipca, 2012

świetne :D

Świat Wery poniedziałek, 23 lipca, 2012

fajnie, jak pisanki

Enka poniedziałek, 23 lipca, 2012

jeszcze nie widziałam azteckich wzorków na paznokciach ;) super Ci to wyszło

ohh-fashion poniedziałek, 23 lipca, 2012

meeega! Boziuu kolejny raz zazdroszczę ci takiej ręki do malowania!

Kaja poniedziałek, 23 lipca, 2012

muszą być bardzo czasochłonne :D
ale warto było, super wyglądają

did poniedziałek, 23 lipca, 2012

OjaCie,OjaCie.
Jesteś Bogiem :D

tosiaczek666 poniedziałek, 23 lipca, 2012

Super to wygląda!

Karola poniedziałek, 23 lipca, 2012

O wow wyglądają genialnie i podziwiam ja pewnie nie miałabym cierpliwości;)

MintElegance poniedziałek, 23 lipca, 2012

ja nie miałabym cierpliwości do zrobienia takich paznokci:) a wyszły Ci naprawdę fajne:)

kokeshi poniedziałek, 23 lipca, 2012

śliczne ale za dużo roboty z nimi:)

Nadine poniedziałek, 23 lipca, 2012

Wyglądają naprawdę świetnie! Szkoda, że tyle z nimi roboty. ;p

Nenka poniedziałek, 23 lipca, 2012

cudownie wyszły ;)

Claudia poniedziałek, 23 lipca, 2012

miętowy baardzo tu pasuje ;)
efekt jest oszałamiający wręcz. podziwiam za cierpliwość !
zapraszam na rozdanie

Weronika wtorek, 24 lipca, 2012

bardzo ładne, ile się takie robi ?

Bąbelka:) środa, 25 lipca, 2012

ekstra blog!
zajrzyj i do mnie. Ty obserwujesz to ja obserwuję, zawsze:)
www.mollymango.blogspot.com Myślę, że blog Ci się spodoba.

PureMorning środa, 25 lipca, 2012

Ładne :))

LOLuniaxD środa, 25 lipca, 2012

bardzo mi się tu podoba! wygląd zachęca, posty również. dodaję się do obserwatorów i mam nadzieję, że zajrzysz do mnie<3

panna-patison czwartek, 26 lipca, 2012

Świetne!! :D

mooooni-que piątek, 27 lipca, 2012

o kurcze! idealne!:)))

ThisJuss sobota, 28 lipca, 2012

Piękne, ale ja nie miałabym cierpliwości :(
Super blog, podoba mi się tu :)
Dodam do obserwowanych i tym samym zapraszam do siebie : www.kupujzjusia.blogspot.com - dopiero się rozwijam, ale być może znajdziesz coś co Ci się spodoba :)
Buziaki ;*

Princess Beyonce niedziela, 29 lipca, 2012

Cos wspanialego ! gratuluje wytrwalosci :)

Zapraszam do siebie na konkurs :

http://princess-beyonce.blogspot.ch/2012/07/konkurs-wygraj-zegarek-z-brylancikami-w.html

Pozdrawiam :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!