Uległam....Dream Creme BB Maybelline

Wiem, że wiele z Was potępia ideę BB kremów inne niż te azjatyckie. Po BB kremie od Garniera (miałam - porażka - recenzja) czas na Maybelline a niedługo zobaczymy jeszcze BB krem od IsaDory i The Body Shop. Całkowicie to rozumiem i popieram przeciwniczki nagłej fali BB :)
Jednak dzisiaj w SP oglądałam i oglądałam BB krem Maybelline i się skusiłam! Zachęciło mnie do tego zakupu sporo filmików na yt dziewczyn które zachwalały krem i stwierdziłam czemu nie w końcu to niecałe 16 zł a mogę zyskać fajną alternatywę na wakacje. 


Wygląd bardzo mi się podoba! Do tego są trzy odcienie do wyboru, więc można znaleźć coś dla siebie. Ja wybrałam odcień MEDIUM, który bardzo ładnie wtapia się w skórę.
Zobaczymy jak się sprawdzi w praktyce :)
Dżoana

35 comments

Dagusia czwartek, 12 lipca, 2012

widzę że każdy dzisiaj czemuś ulega :D :D ja poczekam na recenzję :* a co do Garniera mi służy :D

dżoana czwartek, 12 lipca, 2012

to dobrze! :) oj czasem trzeba czemuś ulec :))

ann czwartek, 12 lipca, 2012

Garnier to była jakaś porażka, nawet po mocnym przypudrowaniu świeciłam się jak lampka! Mam nadzieję, że ten będzie lepszy i zostanie moim przyjacielem w te wakacje! :) Czekam na recenzję!

Annette Aurore Blog czwartek, 12 lipca, 2012

ojoj. sama chyba się skuszę!

Marta czwartek, 12 lipca, 2012

Mi również służy :)) chyba przy zastrzyku gotówki skuszę się na ten BB od Maybelline :)

zoila czwartek, 12 lipca, 2012

Ciekawa jestem, co to będzie za cudo.

Kolorowy Pieprz czwartek, 12 lipca, 2012

koniecznie napisz recenzje jak juz go przetestujesz:)

Viola czwartek, 12 lipca, 2012

czekamy na recenzję ;)

isa czwartek, 12 lipca, 2012

miałam ten z maybelline i dla mnie jest super :D
również obserwuję :*

Piękna Bestia czwartek, 12 lipca, 2012

nie miałam pojęcia, że jest taka wersja! Jestem ciekawa recenzji! Zwłaszcza że produkt nie jest drogi!

Lucy-Pussy czwartek, 12 lipca, 2012

jeszcze nigdy tego nie uzywalam, ciekawa jestem jakby sie sprawdzilo ;p

Marti:* czwartek, 12 lipca, 2012

Ciekawam bardzo! :-D Czekam na recenzję koniecznie! Pozdrawiam i zapraszam do udziału w konkursie :-*

catastrophe czwartek, 12 lipca, 2012

Urocze opakowanie ;) Ale wszelkie nieazjatyckie BB mnie jakoś nie przekonują :P

Ania czwartek, 12 lipca, 2012

dzisiaj miałam w SP poważny dylemat, kupić krem BB z Garniera czy Maybeliine. Wcześniej w domu poczytałam recenzję i doczytałam, że ten z Maybelline jest mniej kryjący i w ogóle nie widać go na twarzy. Stwierdziłam więc, po co mi taki krem? ;D Mam próbkę tego z Garniera i jak dla mnie sprawuje się całkiem OK. Więc zakupiłam go właśnie. Poza tym ten BB z Maybelline jest strasznie malutki. Niby 30ml, a opakowanie ma dużo mniejsze niż mój podkład z Rimmela. Czekam na recenzję :)

CoconutLime czwartek, 12 lipca, 2012

Ciekawy produkt, chętnie bym go sprawdziła, ale najpierw muszę wykończyć krem tonujący z Pharmaceris :)

Obserwuję i zapraszam do siebie.

Katie czwartek, 12 lipca, 2012

sama na niego patrzyłam;)

Ludmila czwartek, 12 lipca, 2012

obserwuję, teraz ty!
Pozdrawiam!
;)

Nenka czwartek, 12 lipca, 2012

też chcę wypróbować ten krem :) obserwuję i zapraszam do mnie: www.nenkablog.blogspot.com

Paulina czwartek, 12 lipca, 2012

A mnie jakoś nie kusi ten produkt na razie :)

hoshi777 czwartek, 12 lipca, 2012

Widziałam go dzisiaj, ale jakoś po ty6m garnierze to mi się odechciało. Ostatnio za to zamówiłam kilka próbek azjatyckich bb creamów. Dopiero uzyłam pierwszego i jakoś sama nie wiem... Za to wiem, że ceny sample'i na Allegro to jakaś pomyłka:/

Weronika czwartek, 12 lipca, 2012

jeszcze ma być krem bb z eveline, fajnie że robissz porównania :)

kokeshi czwartek, 12 lipca, 2012

czekam na recenzje:)

Nieprofesjonalna piątek, 13 lipca, 2012

BB Garniera to beauty balm, a azjatyckie BB to blemish balm, wiec to dwa rozne produkty?

Carla Verne piątek, 13 lipca, 2012

Z przyjemnością dodaję do obserwowanych ;) i czekam na Twoją kolej! ;)
Świetny blog! :D

Justyna piątek, 13 lipca, 2012

Są też kremy BB z garniera i z Eveline.Daj później znać czy warto kupić:)
Oczywiście obserwuję:)

Karina. :) piątek, 13 lipca, 2012

Hej :) Fajny blog :) Masz może ochotę obserwować się nawzajem ? Jeśli tak to zapraszam do mnie : http://pamietnik-kariny.blogspot.com/ :) Jeśli dodasz się do obserwatorów, zostaw link do siebie w komentarzu, a na pewno się odwdzięczę :D

Marilyn piątek, 13 lipca, 2012

oglądałam go wczoraj w naturze, ale jestem zadowolona z tego z bielendy to po co mam póki co kombinować. :)

MintElegance piątek, 13 lipca, 2012

jestem ciekawa tego kremu, chyba sama się na niego skuszę:)

livewithstyle-ewa piątek, 13 lipca, 2012

hmm ciekawe brzmi...chyb asie skusze. POzdrawiam i zapraszam. Obserwujemy?

Asia and Oleszka piątek, 13 lipca, 2012

podoba nam się blog więc obserwujemy ;)
pozdrawiamy
http://wildand3.blogspot.com/

fruuuuuciak piątek, 13 lipca, 2012

ciekawie ^^
obserwujesz ? ja odwdzięcze się tym samym : )

Gonia piątek, 13 lipca, 2012

Zapraszam do mnie na rozdanie :
http://margaritkaaa.blogspot.com/2012/07/gosiaczkowe-rozdanie-urodzinowe.html
Pozdrawiam :)

strawberry piątek, 13 lipca, 2012

ja mam zawsze problemy z tymi kremami BB są po prostu ZA ciemne :(

redsun piątek, 13 lipca, 2012

bardzo ładnie wygląda , sama może skusze się ;)



http://shinybox.pl/?ref=937b1da serdecznie zapraszam, możesz zyskać pudełko kosmetyków zupełnie za darmo :)

lawenda82 środa, 18 lipca, 2012

Kupię, muszę:) testowałam na reku w Ross. i byłam zachwycona ale najpierw wykończę to co mam bo chyba zwariuję:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!