Wczorajszy chill day i OOTD

Witajcie! Nareszcie przyszły upały które uwielbiam! Mogę wylegiwać się do woli na kocu, czytać babskie pisma, słuchać muzyki czy też plotkować z przyjaciółką. Wczoraj postawiłam na to ostatnie i razem z przyjaciółką wybrałyśmy się opalać na Pola Mokotowskie. Bardzo fajnie, że w centrum Warszawy jest miejsce gdzie można rozłożyć koc i opalać się w samym kostiumie. 

A to mój wczorajszy ootd:
 bluzka-kappahl
spodenki-river island

A po długim i wyczerpującym opalaniu coś co lubię najbardziej, czyli owocowe koktajle! Teraz przy takiej pogodzie muszę częściej robić sobie takie w domu :)
Dżoana

11 comments

Viola poniedziałek, 02 lipca, 2012

mmm koktajl <3

*IVONA* poniedziałek, 02 lipca, 2012

smacznie to wyglada:))pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:)

fanglefashion poniedziałek, 02 lipca, 2012

Fajny look :)

mooooni-que poniedziałek, 02 lipca, 2012

koktajl <3
a takie dni na kocu są cuuuuuuuuudowne!

minxie91 poniedziałek, 02 lipca, 2012

moj stroj na upaly wyglada bardzo podobnie;p

MintElegance poniedziałek, 02 lipca, 2012

ja delektuje się jagodowym koktajlem:)

Helen poniedziałek, 02 lipca, 2012

Ja sobie robię koktajle truskawkowe na zmianę z jagodowymi:) - pycha.

Agnieszka. poniedziałek, 02 lipca, 2012

Mniam... Pyszny koktajl ;D

Anna ♥ poniedziałek, 02 lipca, 2012

mmmmm koktajl owocowy :)

kokeshi wtorek, 03 lipca, 2012

mm pyszny koktajl:) fajny outfit:)

Gonia czwartek, 12 lipca, 2012

Ja Ci zdecydowanie zazdroszczę figury wiem wiem nie ładnie tak,no ale cóż... ;*
Yyyy...względem włosów również masz bardzo ładne :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!