BEACH NAILS!! palma, palma i jeszcze raz palma!


Witajcie! Ogarnęła mnie mania paznokciowych wzorków! Nie wyobrażam sobie teraz u siebie zwykle pomalowanych paznokci na jeden kolor. W końcu mam wakacje, trochę wolnego czasu więc można się pobawić w tworzenie czegoś na pazurkach :)

Moje ostatnie "dzieło" to tak jakby plażowe paznokcie a dokładniej palma! Uwielbiam palmy! Nawet z ostatnich wakacji przyjechałam ze średnim kawałkiem liścia palmy, który teraz wisi u mnie na ścianie i bardzo ładnie się prezentuje. 


Uważam, że są super wakacyjne! Do tego mocne neonowe kolory świetnie wyglądają latem zestawione z opalenizną.


Jestem bardzo zadowolona z efektu a pazurki były bardzo łatwe w zrobieniu! Tło to oczywiście ombre, które jest bardzo łatwe w zrobieniu, a palma nawet szybko mi poszła :)


To na tyle! Buziaki!
Dżoana

17 comments

naturaipiekno poniedziałek, 06 sierpnia, 2012

jakie fajnee :)) normalnie wakacje w tropikach :)

Lavender poniedziałek, 06 sierpnia, 2012

no no, efektowne i jak mówisz łatwe w wykonaniu - to lubię najbardziej ;)

Everything Girly poniedziałek, 06 sierpnia, 2012

Zawsze jak widzę Twoje paznokcie to Ci strasznie zazdroszczę :P

ThisJuss poniedziałek, 06 sierpnia, 2012

O jaaa! Podziwiam cierpliwość ;)

Kasia poniedziałek, 06 sierpnia, 2012

Przepiękne! Podobają mi się najbardziej ze wszystkich jakie tu umieszczałaś :)

paulus6c poniedziałek, 06 sierpnia, 2012

Ślicznie :)

Nenka poniedziałek, 06 sierpnia, 2012

świetne :)

MakeUpHolics poniedziałek, 06 sierpnia, 2012

super letnie ;)

hoshi777 poniedziałek, 06 sierpnia, 2012

Fajowskie:) Zazdroszczę umiejętności. Ja ostatnio nawet mam problem z pomalowaniem jednego kolooru. Ciągle mi bąble wyskakują:(

nailaveyy poniedziałek, 06 sierpnia, 2012

Jej, cudo! :D mi to by nigdy takie nie wyszło :p

did poniedziałek, 06 sierpnia, 2012

Uwaga!
Awansujesz na paznokciowe guru,to co Ty wyczyniasz z paznokciami przechodzi moje wyobrażenia ;o

AURORE blog wtorek, 07 sierpnia, 2012

oja fajne! ♡

http://imaurore.blogspot.com/

kokeshi wtorek, 07 sierpnia, 2012

świetne pazurki:))

cosmopolitanka środa, 08 sierpnia, 2012

Pięknie Ci wyszły te pazurki :))

blondynka środa, 08 sierpnia, 2012

bardzo ładne :):)

Racja Pielęgnacja środa, 08 sierpnia, 2012

Łał, cudowne, cu-do-wne!

mentoska czwartek, 09 sierpnia, 2012

Ale świetne!! :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!