BingoSpa - kolagenowe serum do mycia włosów


Witajcie! Ostatnio o kosmetykach BingoSpa na blogach zrobiło się bardzo głośno, głównie dzięki temu, że 90 dziewczyn (w tym ja :D) rzetelnie testuje i ocenia wysłane przez firmę kosmetyki. W związku z tym dzisiaj przygotowałam pierwszą recenzję jednego z kosmetyków jakie dostałam - kolagenowe serum do mycia włosów
Serum to bardzo dobrze poznałam już wcześniej bo kiedyś podczas mojej wizyty w Jaśminie wylądowało w moim koszyku ale z miłą chęcią jeszcze raz je używałam. 


Od producenta:
Rekonstruujące i nawilżające serum do mycia włosów BingoSpa. Skuteczne, bo bogate w kolagen, który wspomaga proces odbudowy włókna włosa.
Kolagen jest białkiem o bardzo podobnej budowie do białek tworzących strukturę włosa.
Dzięki temu tworzy cieniutki film ochronny na powierzchni włosów, który zwiększa zatrzymanie wilgoci i jednocześnie chroni włosy przed wnikaniem szkodliwych substancji z otoczenia przywracając włosom jędrność, elastyczność i miękkość w dotyku.

Sposób użycia: nałożyć na wilgotne włosy, masować, dokładnie spłukać, ew. zastosować odżywkę.


Moja opinia:
Na początku myślałam, że serum starczy na jakieś góra 5 myć ponieważ mała buteleczka wygląda niepozornie (150ml), jednak się myliłam! Serum starcza na długo pewnie dlatego, że jest bardzo gęste. Jednak jak dla mnie kosmetyk do mycia włosów powinien być dużo większy. Do tego etykietka bardziej porządna, ponieważ już w pierwszym użyciu przez przypadek ją zmoczyłam i powstały zacieki.

Serum pieni się dobrze, oczyszcza i nie wiem czy to zasługa serum czy odżywki, którą stosuję ale włosy mniej się przetłuszczają. A co do odżywki, to według mnie na moich włosach jest ona konieczna bo serum mimo swojego dobrego działania sprawia, że włosy się plączą i proszą o odżywkę. Jednak dla mnie nie jest to wada bo i tak i tak używałabym odżywki :) 

Podsumowując po 2 buteleczkach serum mogę stwierdzić, że włosy są w o wiele lepszej kondycji niż na początku i to na pewno za sprawą tego serum! Nie puszą się, są bardziej elastyczne i miękkie. 

Oto jak wygląda konsystencja: mlecznobiała i gęsta :) ale ładnie pachnąca! :)

Polecam!
Dżoana

Produkt otrzymałam w ramach współpracy. Jednocześnie oświadczam, że nie wpływa to na moją ocenę. 

8 comments

madzia wtorek, 14 sierpnia, 2012

Uwielbiam nowinki do włosów, produkt z bingo brzmi kusząco, jednak ciężko z dostępnością:/

Ala wtorek, 14 sierpnia, 2012

super ;D niestety nigdzie go u mnie nie widziałam ;<

Lallane wtorek, 14 sierpnia, 2012

eh u mnie są tylko 2 maski i szampony jajeczne więc nie uda mi się go spróbować :(

blaubeere wtorek, 14 sierpnia, 2012

moze sie skusze:)))

` crazy natalka . wtorek, 14 sierpnia, 2012

słyszałam dużo dobrego o tym serum :)

mentoska wtorek, 14 sierpnia, 2012

A na moje włosy to serum w ogóle nie zadziałało, wręcz przeciwnie - były sztywne i suche.

Świat Wery wtorek, 14 sierpnia, 2012

takie serum przydałoby mi sie

MintElegance wtorek, 14 sierpnia, 2012

serum do włosów jeszcze nie miałam

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!