Coś co kocha kobieta...wyprzedaż biżuteryjna! A jak!


Witajcie! Dzisiaj chcę się pochwalić swoimi biżuteryjnymi łupami! Nie ukrywam jestem baaardzo zadowolona! Odwiedziłam I am gdzie zaskoczyły mnie świetne promocje! Biżuteria za 5 zł, jak tu można nie skorzystać?!


Okulary New Look też z wyprzedaży - 10zł!
I teraz czas na I am - niebieska bransoletka, naszyjnik z uroczą buteleczką z napisem 'once upon a time' i obecnie mój najdziwniejszy naszyjnik - urzekł mnie niesamowicie więc czemu by tu nie kupić, przypomina jakby wodorosty (?), rafa koralowa, kojarzy mi się też z jesienią.. nie ma pojęcia. Pomóżcie co Wam on przypomina? :)


Kokardka na włosy (będzie bardzo ładnie zakrywała wsuwki ale też komponowała się z kokiem), naszyjnik z 'A' (niestety nie było 'J' co by bardziej mi odpowiadało, ale zadowoliłam się literką ze zdrobnienia swojego imienia :)) i tu super okazja! naszyjnik jest srebrny i kosztował 65 zł! a ja go mam za 5 :)) i na koniec kremowy pierścionek róża i kwiatowy szaliczek.

Jak Wam się podobają moje łupy? :)) Buziaki!
Dżoana

10 comments

Viola czwartek, 23 sierpnia, 2012

sliczne rzeczy :D

moooni-que czwartek, 23 sierpnia, 2012

mi się podobają bardzo!!
i nie żartuj że każdy z tych cudeniek prócz okularów kosztowało 5 zł?! :D szoook :)

mi przypomina rozwidlone gałęzie :D

dżoana czwartek, 23 sierpnia, 2012

własnie tak :) wszystko oprócz okularków :))

kokeshi czwartek, 23 sierpnia, 2012

wow;o ale tanio ;o

Cathy czwartek, 23 sierpnia, 2012

Podoba mi się ten dziwny naszyjnik ;)

moooni-que czwartek, 23 sierpnia, 2012

to na prawdę nieźle! :)

CoconutLime czwartek, 23 sierpnia, 2012

Świetne okulary:)

` crazy natalka . czwartek, 23 sierpnia, 2012

świetne są :)

chance czwartek, 23 sierpnia, 2012

niezłe łupy :))

Ewulette's Site czwartek, 23 sierpnia, 2012

Fajne widzę perełki :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!