Must have - woda termalna Avene!


Witajcie! Dzisiaj recenzja wody termalnej Avene, którą kupiłam głównie z myślą o wakacjach i którą pokochałam i stała się moim prawdziwym must have!

Od producenta:
Woda termalna z Avene w aerozolu to naturalnie kojąca woda dla skóry wrażliwej. Woda ze źródła Avene jest jedyną wodą pobieraną ze źródła w warunkach sterylnych w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym. Dzięki temu, woda termalna z Avene, zachowuje w całości właściwości źródła termalnego: kojące, łagodzące podrażnienia, działające przeciw wolnym rodnikom. Jest on dostępna pod postacią aerozolu, rozpylanego za pomocą azotu, który jest gazem obojętnym dla środowiska naturalnego, niepalnym i nieszkodliwym dla warstwy ozonu. Woda termalna z Avene jest nieodzowna dla wszystkich osób ze skórą wrażliwą. Jest to naturalny produkt, którego wszystkie właściwości zostały zachowane dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii.

Skład: /zawartość pierwiastków mineralnych w mg/l / 
Krzemionka 14 mg/l;
Aniony HCO3- 226,7mg/l, SO42- 13,1mg/l Cl- 5,4 mg/l;
Kationy Ca2+ 42,7 mg/l, Mg2+ 21,2 mg/l, Na+ 4,8 mg/l;
Pierwiastki śladowe B 220 μ g/l, Zn 20 μ g/l, Cu 5 μ g/l, Cd. 2 μ g/l


Do wody dołączona była ulotka o wodzie i o propozycjach stosowania. Oto one:

Moja opinia:
Prawdziwe cudo! Stosuję wodę głównie do twarzy rano i wieczorem ale też zaraz po depilacji bo moja skóra bardzo niedobrze znosi wszelkiego rodzaju zabiegi depilacyjne. Woda doskonale łagodzi skórę po depilacji, łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. 
A co do działania na twarzy to woda idealnie likwidowała efekt ściągnięcia skory po umyciu. Odświeża i orzeźwia naszą twarz zwłaszcza z rana kiedy nie do końca wstałyśmy ;) Likwiduje podrażnienia i pomaga szybciej goić się wypryskom.  


Wodę polecam w 100%! Jest to wydatek ok. 30 zł ale można trafić na jakąś promocję w SP, ja kupiłam ja tam za 9 zł przy zakupach za 30 :)
Dżoana

18 comments

blog o kosmetykach niedziela, 12 sierpnia, 2012

Też mam ochotę na tą wodę ale jakbym ją kupiła to automatycznie przekraczam 50 zł :D

Kwintesencja niedziela, 12 sierpnia, 2012

Moja ulubiona! Uwielbiam ją rano po przebudzeniu, do wykończenia makijażu, przed demakijażem, po demakijażu, po umyciu twarzy :) Nie wiem, jak ja kiedyś bez niej żyłam ;)

Asia and Oleszka niedziela, 12 sierpnia, 2012

Też ją uwielbiam!
Jest ze mną wszędzie :)

CoconutLime niedziela, 12 sierpnia, 2012

Bardzo ją lubię :)

mespeel niedziela, 12 sierpnia, 2012

super wygląda! :)

Agi niedziela, 12 sierpnia, 2012

ja tez ja uwielbiam:)

MARTYNA niedziela, 12 sierpnia, 2012

Ja również jestem jej wielką fanką :>

Viola niedziela, 12 sierpnia, 2012

nie miałam jej jeszcze ;)

GoodForYouDP niedziela, 12 sierpnia, 2012

Już od dawna zastanawiam się nad wodą termalną. Chyba właściwie tylko z chęci zobaczenia, wypróbowania. Mam jednak pytanie- czy jak pryskasz nią buzię po makijażu to czy on nie spływa? zawsze miałam taką wizję:D

Świat Wery niedziela, 12 sierpnia, 2012

nie miałam, kusi

patrycjaa-wardrobe niedziela, 12 sierpnia, 2012

kiedyś miałam ochotę na wodę termalną, ale cena mnie odstraszała :) teraz chyba bardziej dojrzałam do niej, więc będę się czaić na nią :)

zoila poniedziałek, 13 sierpnia, 2012

Bardzo ją polubiłam. Aż kolejne opakowanie kupiłam :)

madzia poniedziałek, 13 sierpnia, 2012

Wodę także nabyłam za dyszkę w SP, jednak regularna cena trochę odstrasza, mimo, że produkt jest w porządku

Ola i Agata poniedziałek, 13 sierpnia, 2012

Również kupiłam ją w SP ale jeszcze nie używałam ; p

shofer wtorek, 14 sierpnia, 2012

Świetny blog i ciekawe wpisy :)

polecam także blog mojej kolezanki na temat kosmetyków
http://biancofragola.blogspot.com/

Jane wtorek, 14 sierpnia, 2012

może się skuszę ;)
zaczynam obserwować, zapraszam

music of your skin poniedziałek, 13 maja, 2013

bardzo fajną promocje w SP ustrzeliłaś :) próbowałaś ałunu na podrażnienia po depilacji? Albo jakiegoś olejku np olej tamanu? http://www.biochemiaurody.com/sklep/oil-tamanol.html

Joanna Ł wtorek, 14 maja, 2013

nic z tego co wymieniłaś nie stosowałam, ale bardzo mnie zainteresował ten olej tamanu! mam na niego straszną ochotę przez Ciebie :) nie dobra :)))

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!