Nowości, nowości, nowości!!


Witajcie! Dawno nie umieszczałam postów zakupowych ale to dlatego, że naprawdę ostatnio pohamowałam mój zakupoholizm kosmetyczny i kupowałam naprawdę mało więc nie było sensu wrzucać jednej lub dwóch rzeczy :)
Jednak ostatnio skorzystałam z darmowej przesyłki do paczkomatów ze sklepu paatal.pl i zamówiłam co nieco - padło na kosmetyki Dabur.


1. Dabur, Pasta do zębów z Neem bez fluoru. Skusiłam się na nią po tym jak naczytałam się opinii na temat fluoru w pastach do zębów a ta  pasta jest wolna od środków chemicznych, cukru i słodzików.  
2. Dabur, Vatika Egg Protein Szampon do włosów zniszczonych i rozdwajających się. Zawiera extrakty ziołowe: henny, shikakai, zielonych migdałów oraz proteiny jajka i miód. 
3. Dabur, Krem do stylizacji włosów - Kokos, Henna i Migdał


1. Biedronkowy zakup - Bell, Sun Bronzer Powder. Już po pierwszym użyciu jestem nim zachwycona!
2. BingoSpa, maska do twarzy kompleks algowy
3. MIYO, mini drops No 48 nougat
4. Gratis od paatal.pl - Super Action Mascara
5. NYX - kredka - current

Udanego weekendu!
Dżoana

18 comments

Dagusia sobota, 04 sierpnia, 2012

dzisiaj napisałam o tym tuszu co nieco :D super zakupki tylko testować ♥

ThisJuss sobota, 04 sierpnia, 2012

Jestem ciekawa tych produktów Dabur :)

Odyseja sobota, 04 sierpnia, 2012

ciekawa jestem szamponu dabur, daj znać, jak się spisuje :)

Ala sobota, 04 sierpnia, 2012

super zakupy ;D

kokeshi sobota, 04 sierpnia, 2012

świetne zakupy*,*

Viola sobota, 04 sierpnia, 2012

cudowne zakupy :)

naturaipiekno sobota, 04 sierpnia, 2012

pasta Dabur jest bardzo fajna :]

Lexi sobota, 04 sierpnia, 2012

daj znać, jak Ci się sprawdzają produkty do włosów vatika - ja już parę razy zastanawiałam się nad kupnem, ale jakoś jeszcze się nie skusiłam...

blaubeere sobota, 04 sierpnia, 2012

ja uwielbiam kosmetyki Dabur!!!!!!!!!!!

Karola sobota, 04 sierpnia, 2012

Ciekawe te kosmetyki Dabur:)

Świat Wery sobota, 04 sierpnia, 2012

fajne zakupy

Weronika sobota, 04 sierpnia, 2012

napisz o szamponie bo jak dotąd czytam tylko negatywne opinie

ekologia-nacodzien niedziela, 05 sierpnia, 2012

uwielbiam indyjskie kosmetyki Vatika. Miałam ten szampon i paste i sa super. Z seri do włosów miałam jescze odżywke i maskę i też były super. Zapach maski może był trochę za intensywny.

Herlitz niedziela, 05 sierpnia, 2012

Ja tak trochę nie do tematu.. : ) Co sądzisz o kosmetykach nivea?

' Ejj , weź wyluzuj .♥ niedziela, 05 sierpnia, 2012

nie znam tej firmy ;D muszę wypróbować :)

Kasia niedziela, 05 sierpnia, 2012

Jestem ciekawa co do szamponu ;)

+ obserwuję :)

MuffinCannibal poniedziałek, 06 sierpnia, 2012

Świetne zakupy! :)

xoxo

Agnesa czwartek, 09 sierpnia, 2012

super zakupy :) jestem ciekawa tego szamponu do włosów...
daj znać jak się sprawuje :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!