Nowości, tym razem kosmetyczne!


Witajcie! Wczoraj był post o nowościach dodatkowych czyli biżuteryjnych a dzisiaj czas na kosmetyki! Ostatnio staram się oszczędzać i robić przemyślane zakupy i muszę przyznać, że nawet nieźle mi to wychodzi :)
A co kupiłam w ostatnim tygodniu?


1. Marion SPA, maseczka z białą glinką, odżywczo-łagodząca
2. Lovely, Curling Pump Up mascara - mój numer jeden wśród tuszy! to już moje 4 opakowanie :)
3. Paese, mini me nr155
4. MIYO, mini drops, nr 46, candy girl - lakier w sam raz dla lalki Barbie!
5. BeBeauty, body expertiv, multiodżywczy krem regenerujący
6. BeBeauty, body expertiv, regenerujący krem do rąk


7. Himalaya pobudzający krem na dzień, chroni przed UV
8. Jantar, mgiełka do włosów, nawilżająco-ochronna
9. Garnier mineral Bio 'mleczko kokosowe'

To na tyle! Najbardziej jestem ciekawa kremu Himalaya :)
Dżoana

23 comments

ThisJuss piątek, 24 sierpnia, 2012

Jestem ciekawa tej mgiełki do włosów. Mam w planach jej zakup ;)

MintElegance piątek, 24 sierpnia, 2012

tego żółtego tuszu jeszcze nie miałam, zaraz zapiszę jego nazwę na swojej liście zakupów:P

mespeel piątek, 24 sierpnia, 2012

słyszałam już same dobre rzeczy o tej mgiełce, chyba muszę stać się jej posiadaczką :)

Justyna piątek, 24 sierpnia, 2012

lakiery Miyo gdzie zakupujesz? Jasmin czy Super Pharm ?

Zapraszam do siebie i obserwuję :)

dżoana piątek, 24 sierpnia, 2012

w Jaśminie bo są dużo tańsze niż w SP :))

dżoana piątek, 24 sierpnia, 2012

i dziękuję za obserwację :))

Marta piątek, 24 sierpnia, 2012

Fajne zakupy, ja swoje pokaże w jutrzejszym poście :)

Ania piątek, 24 sierpnia, 2012

Mam tą mgiełkę Jantar, jest bardzo fajna, stosowałam ją przez całe lato i to był bardzo dobry zakup:)

Ewulette's Site piątek, 24 sierpnia, 2012

Sporo tych nowosci :) Ja czekam na przypływ gotówki i sama ruszam na podbój sklepów :)

Fajne produkty upolowałaś swoją drogą ;)

Pozdrawiam

anne-mademoiselle piątek, 24 sierpnia, 2012

Lubię firmę Himalaya Herbals za produkty do stóp. Koniecznie daj znać, jak będzie sprawował się ten krem do twarzy!

Viola piątek, 24 sierpnia, 2012

fajne produkty ;)

Zapraszam do mnie na rozdanie :
http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/08/rozdanie.html

Mysza piątek, 24 sierpnia, 2012

Super zakupy :) Gdzie kupiłaś lakierek Paese?

Μαγδαλενα piątek, 24 sierpnia, 2012

na lakiery miyo to i ja sie skusze jak bede w pl :)

Lexi piątek, 24 sierpnia, 2012

ten różowy lakier jest przecudowny!

ziuzia21 piątek, 24 sierpnia, 2012

Kilka produktów widzę po raz pierwszy:D

ameeise piątek, 24 sierpnia, 2012

chcę ten tusz ale w moim rossmanie go nie było ;<

Świat Wery piątek, 24 sierpnia, 2012

tuszem mnie zaciekawiłaś

Racja Pielęgnacja piątek, 24 sierpnia, 2012

Jantar:) szukam u siebie wcierki:)

dżoana sobota, 25 sierpnia, 2012

w Jaśminie :) kocham tą drogerię!

Szelkam sobota, 25 sierpnia, 2012

Hej, hej, bardzo podoba mi się Twój blog i tak się zastanawiam, czy nie chciałabyś się wzajemnie obserwować? :>

kobiece szufladki sobota, 25 sierpnia, 2012

Świetne zakupy, mam krem z biedronki do ciała ale ultranawilżający i jestem nim zachwycona!

Herlitz sobota, 25 sierpnia, 2012

Garnier! - cudowny zapach ; D !
Czekam na recenzję czy spełnia swoją funkcję : )

apteka marzenie sobota, 25 sierpnia, 2012

lakier pease prezentuje się wybornie <3
za to krem z 5 od dłuższego czasu mnie kusi i zastanawia :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!