Paznokciowe kwiaty wiśni


Witajcie! Dzisiejszy dzień jakoś nie zachęca mnie do wyjścia z domu, zimno i brzydko a ja jestem strasznym zmarzluchem. Siedzę teraz w dresie i próbuję się do czegoś zmotywować, te wakacje jakoś strasznie mnie rozleniwiły.. 
Wczoraj z Tż byliśmy w kinie na "Zakochani w Rzymie", cudowny klimat, Rzym..aż żal było wychodzić z kina na taką pogodę.

No dobrze a tym czasem chcę Wam pokazać moje nowe pazurki, inspirowane Japonią i czymś co mi się od razu kojarzy z tym krajem czyli kwiatami wiśni!

Dżoana

17 comments

Viola poniedziałek, 27 sierpnia, 2012

swietne paznokcie :)

Zapraszam do mnie na konkurs, na najładniejszy nagłówek :
http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/08/konkurs-na-nagowek.html

Sylwusia poniedziałek, 27 sierpnia, 2012

ślicznie:)

Racja Pielęgnacja poniedziałek, 27 sierpnia, 2012

uwielbiam ten wzór:)

Agusiak747 poniedziałek, 27 sierpnia, 2012

bardzo ładnie się prezentują :D

Cathy poniedziałek, 27 sierpnia, 2012

Wspaniałe! :)

ThisJuss poniedziałek, 27 sierpnia, 2012

Przepiękne :) masz cierpliwość ;)

Mysza poniedziałek, 27 sierpnia, 2012

Cudeńka! :)

moooni-que poniedziałek, 27 sierpnia, 2012

mmmmm, pięknie wykonane! ;-)

Justyna poniedziałek, 27 sierpnia, 2012

prześlicznie! pewnie żmudna robota, ale dla takiego efektu warto!

Paulina poniedziałek, 27 sierpnia, 2012

Fajnie się prezentują :)

MintElegance poniedziałek, 27 sierpnia, 2012

no piękne! :)

Enka poniedziałek, 27 sierpnia, 2012

jakie cudne, gratuluję umiejętności :))

mleczna poniedziałek, 27 sierpnia, 2012

Przepiękne kolory na pazurkach! ;) Masz talent.

P a u l a ♥ wtorek, 28 sierpnia, 2012

Masz talent do wzorków :) Mnie się na samą myśl o pomalowaniu tak ręka trzęsie :)

anikowa101 środa, 29 sierpnia, 2012

Bardzo pomysłowo :) Aż poczułam wiśnię :P

Wiktoria Witos środa, 29 sierpnia, 2012

Świetny blog :)Zostawiam po sobie komentarz i obserwuje. W wolnej chwili zapraszam do mnie.http://www.wizianet.blogspot.com/

Ania czwartek, 30 sierpnia, 2012

Slicznie i dziewczęco :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!