TAG: Moje sekrety, czyli Dżoana się zwierza :)


Dzięki Star Stealing Girl możecie dowiedzieć się więcej na mój temat niż ze zwykłych postów :) Dziękuje za otagowanie!


Zasady tagu:
1. Każda oznaczona osoba musi opowiedzieć 5 faktów o sobie i zamieścić je na na swoim blogu. 

2. Następnie wybierasz przynajmniej 10 nowych osób do tagu.
3. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałeś i napisz kto otagował Ciebie.
4. Nie oznaczaj ponownie osób, które są już oznakowane.
5. Dodaj baner zabawy (wyżej).

Zaczynamy wyznania! 
1. Jako dziecko panicznie bałam się odkurzacza. Kiedy moja mama odkurzała tata musiał zabierać mnie na długie spacery :) bałam się nawet odkurzacza który po prostu sobie leżał w przedpokoju...musiał być po prostu schowany żebym go nie widziała i tyle!
2. Mam ogromnego bzika na punkcie Grecji i zagranicznych podróży.
3. Po obejrzeniu Egzorcyzmów Emily Rose przez jakiś miesiąc bałam się zasnąć i ciągle budziłam się w nocy z myślą, że i mnie teraz coś nawiedzi. Hmmm w sumie do dzisiaj ten film budzi moje przerażenie i strach..
4. Przed pójściem spać zawsze ale to zawsze muszę się upewnić i sama zamknąć drzwi frontowe inaczej leżąc w łóżku będę się obsesyjnie zastanawiać czy aby na pewno są zamknięte.
5. I na koniec coś najbardziej dziwnego - boję się gołębi a raczej tego, że jakimś cudem dotknie mnie swoim skrzydłem..po prostu baaaardzo mnie obrzydzają

Jestem baaardzo dziwna :) no trudno, każdy ma jakieś swoje dziwactwa :) 
A do dalszej zabawy zapraszam wszystkich chętnych!!  
Dżoana

8 comments

naturaipiekno piątek, 03 sierpnia, 2012

3- też tak miałam- nie mogę oglądać horrorów :P 4 mam dokładnie to samoo....:P nie zasnę jak nie sprawdzę czy są zamknięte drzwi.

ThisJuss piątek, 03 sierpnia, 2012

Punkt 4 : mam tak samo! :P

arletaa1112 piątek, 03 sierpnia, 2012

punkt 5 mnie rozwalił:D mój dziadek hoduje gołębie więc mi są niestraszne;)

Viola piątek, 03 sierpnia, 2012

boisz sie golebi ? hahahahahah niezle :P

Justyna Giera piątek, 03 sierpnia, 2012

1. mnie rozwaliła hahah ;) odkurzacz the best ;*

did piątek, 03 sierpnia, 2012

Pierwszy punkt też mnie rozśmieszył :D
Co do drugiego i trzeciego to jakbym pisała o sobie :D
U mnie zawsze rodzice zamykają drzwi,ale ja w razie wypadku mam nóż za łózkeim :D
Ty się boisz gołębi ,a ja ślimaków. :D

AURORE blog piątek, 03 sierpnia, 2012

Ja również brzydzę się gołębi, i mew. Mam do nich po prostu uraz z dzieciństwa, gdyż obydwa te ptaki narobiły na mnie :(

Paulina sobota, 04 sierpnia, 2012

Z punktem 3 się zgadzam, miałam tak samo :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!