Wizyta w ZOO - zdjęcia! :)


Witajcie! W weekend postanowiliśmy z Tż skorzystać z ładnej pogody i wybraliśmy się do ZOO. Dzień zaliczyliśmy oboje do bardzo udanych. ZOO robi wrażenie, aż wstyd się przyznać mam super dojazd do ZOO a ostatnim razem odwiedziłam je jak byłam mała :) od tego czasu dużo się zmieniło!

like a boss!
upał daje się we znaki nie tylko ludziom :)
moje ulubione zwierzaczki - surykatki! Są urocze i przezabawne :)
dotykam zebrę!! łaał! :DD

Dzisiaj kombinuję nad nowym wzorkiem na pazurkach, efekt zobaczycie pewnie jutro! Buziaki!
Dżoana

13 comments

Justyna Giera środa, 08 sierpnia, 2012

Ślicznie wyglądałaś ;)

cosmopolitanka środa, 08 sierpnia, 2012

Super zdjęcie :) ja uwielbiam wypady do zoo :))

mespeel środa, 08 sierpnia, 2012

super! lubię zoo : )



Kochana! GIVEAWAY NA MOIM BLOGU! do wygrania dowolna sukienka ze sklepu Mont Affair! zachęcam do wzięcia udziału, buziak :)

Asia and Oleszka środa, 08 sierpnia, 2012

Fajnie spędziłaś czas ;)

Mała Mi. środa, 08 sierpnia, 2012

lubię chodzić do zoo!:D

MagicSangel środa, 08 sierpnia, 2012

fajne zwierzaczki :)

Racja Pielęgnacja środa, 08 sierpnia, 2012

Pięknie wyglądasz;)

hoshi777 środa, 08 sierpnia, 2012

Śliczne zdjęcia:)

Wdowa Po Stalinie środa, 08 sierpnia, 2012

lubię zwierzaki, chociaż w zoo jeszcze nie byłam ;)

Viola środa, 08 sierpnia, 2012

swietne zdjecia ;D

Tanika i Wojtas czwartek, 09 sierpnia, 2012

Bardzo fajna relacja, my też lubimy z dzieciakami jeździć do zoo, super sprawa!
Buziaki :*

kobiece szufladki czwartek, 09 sierpnia, 2012

nie pamiętam kiedy byłam w ZOO:(

recenzjekosmetyków czwartek, 09 sierpnia, 2012

Ja byłam w ZOO też całkiem niedawno, bo jakoś na początku czerwca :) Chciałam zobaczyć pająki, żeby pozbyć się chociaż odrobinę lęku przed nimi;D ale niestety pająków nie było :( ;D
Zapraszam do mnie www.xmojerecenzjekosmetykowx.blogspot.com/ dodaję do obserwowanych. Będzie mi również bardzo miło, jeśli Ty dodasz mnie:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!