Włosowa aktualizacja ulubionych produktów!


Witajcie! Dzisiaj chcę Wam przedstawić produkty do włosów które stosuje ostatnio najczęściej. Są to zdecydowanie moje ulubione produkty i które dobrze się sprawdzają na moich włosach. We włosowej pielęgnacji staram się być systematyczna ale czasem z zabiegania zapominam albo mi się po prostu nie chce. Tak było w przypadku wcierki do włosów Jantar, którą zaniedbałam..dlatego dzisiaj pisząc ten post postanawiam do niej wrócić i być systematyczną! :) A teraz produkty:


1. KTC, Olej palmowy - trzymam go ok. godziny na włosach przed myciem. Włosy są po nim super miękkie nawet bez użycia odżywki. Olej ten jest bardzo uniwersalny, sprawdza się na włosach, twarzy czy też na całym ciele. Bardzo dobrze nawilża.
2. Kallos, nawilżająca odżywka - odżywkę stosuje jak nie mam dużo czasu na zabiegi 'włosowe' i potrzebuje czegoś szybkiego. Odżywka w tym wypadku bardzo dobrze się sprawdza, włosy są miękkie i ładnie pachnące (kosmetycznie).
3. BingoSpa, kuracja do włosów słabych i wypadających z 40 aktywnych składników - kurację dostałam w ramach testów od firmy Bingo i jeszcze testuję ale jak na razie polubiłam się z tą odżywką. Zauważyłam znaczne odżywienie włosów już po pierwszym użyciu, włosy jakby lepiej wyglądały i były zdrowsze. (niedługo dłuższa recenzja)  
4. Vatika, szampon do włosów proteiny jajeczne, do włosów słabych z rozdwajającymi się końcówkami - szamponu używam od chyba miesiąca i jak na razie nie mam zastrzeżeń. Świetnie się pieni, wystarczy mała ilość do umycia całych włosów. 
5. Vatika, krem do stylizacji włosów, kokos, henna i migdał - krem stosuje po umyciu na mokre włosy. Włosy bardzo ładnie się rozczesują i układają, moje loczki po użyciu kremu zdecydowanie lepiej wyglądają. 
6. Alterra, olejek pomarańcza i brzoza - stosuje na noc zamiennie z Amlą, którą lubię bardziej niż Alterrę ale ważne jest urozmaicenie. Dobrze nawilża i poprawia kondycję włosów do tego włosy są pięknie pachnące. 
7. Kallos, crema latte - kocham ją! Jestem jej wierna od kiedy pierwszy raz wpadła w moje ręce. Moje włosy ją kochają, są po niej pięknie pachnące, miękkie, sypkie, nawilżone, zdrowsze no po prostu piękniejsze! Jak dla mnie oh i ah wśród odżywek do włosów!
8. Marion, spray regenerujący włosy, ocet z malin i koktajl owocowy - dobrze rozczesuje włosy, do tego nie zawiera sls, sles i parabenów. Nawilża i wygładza włosy jednocześnie ich nie obciążając. Jedyny minus to zapach - trochę chemiczny i jak dla mnie nie malinowy. 
9. Dabur, Amla olej do włosów - najlepszy olej na świecie! Stosuje głównie na noc albo na kilka godzin przed myciem. Włosy po oleju są piękne! Pełne blasku, miękkie, mocne i zdrowe. Olej świetnie nawilża i odżywia włosy, po oleju dostają jakby nowego życia.
10. Alepp, olej z nasion bawełny - uwielbiam ten produkt! Używam głównie do zabezpieczenia końcówek włosów. Świetnie nawilża, do tego bardzo ładnie nabłyszcza moje pozbawione jakiegokolwiek blasku blond kręcone włosy.

Jestem bardzo ciekawa czy macie mi do polecenia Waszych włosowych ulubieńców. Z wielką chęcią bym wypróbowała coś nowego :) Buziaki!
Dżoana

17 comments

Wdowa Po Stalinie wtorek, 21 sierpnia, 2012

mam ten spray z mariona jakoś tak lubię go, chociaż za wiele nie robi :D

Marta wtorek, 21 sierpnia, 2012

Polecam serię Green Pharmacy, świetne szampony i balsamy :)

mentoska wtorek, 21 sierpnia, 2012

Ja dostałam tą odżywkę z 40 aktywnymi składnikami od drogerii Naturica, jestem bardzo ciekawa efektów :)

hoshi777 wtorek, 21 sierpnia, 2012

Fajne produkty. Mam tę maskę z Bingo, kupiłam ją przy okazji jakiejś mega obniżki dzięki FB. Jeszcze jej nie używałam, bo od niedawna uczę się regularnie stosować takie rzeczy na włosy.

Wypróbuj sama wtorek, 21 sierpnia, 2012

na jedne biedne włoski to wszystko?;) a tak na poważnie ja wczoraj po raz pierwszy zrobiłam sobie maseczkę na włosy łamiące się i wypadające z L'biotica i nie wiem czy to jej efekt czy przypadek, ale dzisiaj po prysznicu było o połowę mniej włosów w brodziku - widzę to dokładnie, bo mam króciutkie włosy więc mogę je nawet policzyć.

anikowa101 wtorek, 21 sierpnia, 2012

Ile tych produktów! Bardzo zainteresowałaś mnie kremem do stylizacji z Vatiki :)

MintElegance wtorek, 21 sierpnia, 2012

trochę tego masz:)

apteka marzenie wtorek, 21 sierpnia, 2012

ten spray z mariona mnie kusi ;)
a z Vatiki mam straszną ochotę na olejek kokosowy :)

Kasia wtorek, 21 sierpnia, 2012

Ja obecnie poluję na olejek Amla ;)

Viola wtorek, 21 sierpnia, 2012

o duużo tego :)

ThisJuss wtorek, 21 sierpnia, 2012

Sporo tego ;) Vatike chcę!

wisienka;) wtorek, 21 sierpnia, 2012

Ciekawa kolekcja:) kuszą mnie olejki Alterry i ta kuracja Bingo:)

Mysza wtorek, 21 sierpnia, 2012

Ja to Ci strasznie zazdroszczę takich włosów :)

CoconutLime wtorek, 21 sierpnia, 2012

Ten spray z Marion mnie ciekawi, jak go gdzieś spotkam to się chyba skuszę:)

http://coconutlimee.blogspot.com/

CosmCocoPaula wtorek, 21 sierpnia, 2012

bingospa jest super :)

ekologia-nacodzien wtorek, 21 sierpnia, 2012

mam ten spray z marion i jest super. chyba wyprobuje ten olej palmowy, mam z tej samej firmy chyba kokosowy i jest super.

Pozdrawiam

ZłotaPigmejka czwartek, 23 sierpnia, 2012

wow, świetne zbiory! moje sa 3 razy mniejsze:)
zapraszam do mnie:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!