Znowu palmy na paznokciach :) beach nails!


Witajcie! Podobno pogoda od jutra ma się poprawić i dobrze bo nie lubię zimna :) W związku z tym czas na letni akcent! Pewnie już ostatni bo wakacje dobiegają niestety końca..chociaż ja mam dłuższe wakacje, jak to studenci zaczynam w październiku ale wolny wrzesień to nie to samo :))


Tak wiem, że niedawno wrzuciłam post (klik!) z podobnymi paznokciami ale ten motyw tak bardzo mi się podoba! Bardzo żałuję, że nie zaczęłam robić takich palemek wcześniej, tylko teraz pod koniec wakacji..


Te wykonanie podoba mi się dużo bardziej niż moja poprzednia próba :) są bardziej 'odpicowane' :D


Buziaki!
Dżoana

15 comments

` crazy natalka . piątek, 17 sierpnia, 2012

śliczne :)

Marta piątek, 17 sierpnia, 2012

Pomysł i wykonanie świetne :) Bardzo wakacyjny, ah przydałby się jeszcze miesiąc wolnego :D

anikowa101 piątek, 17 sierpnia, 2012

Dobre, dobre! Może Twoje pazurki przywołają lato :)



Pozdrawiam!

ThisJuss piątek, 17 sierpnia, 2012

Super to wygląda :)

blog o kosmetykach piątek, 17 sierpnia, 2012

Ale ślicznie :)

MintElegance piątek, 17 sierpnia, 2012

bajeczne!
od razu ma się ochotę poleżeć pod taką palemką:D

Odyseja piątek, 17 sierpnia, 2012

świetne, ja nie mam talentu do takich rzeczy ;/

Asia and Oleszka piątek, 17 sierpnia, 2012

Prześliczne, przywołują piękne wspomnienia :)

Kaja piątek, 17 sierpnia, 2012

bardzo mi się podobają, zrobiłabym takie ale niestety szkoda zachodu. Po jednym dniu odpryskują mi już lakiery :(

Karola piątek, 17 sierpnia, 2012

Wow podziwiam świetnie wykonane:)

Mysza piątek, 17 sierpnia, 2012

Fajny manicure :)

kobiece szufladki sobota, 18 sierpnia, 2012

Wow świetnie to wygląda, ja takich cudów niestety nie potrafię!

Anna Kal niedziela, 19 sierpnia, 2012

Zostałaś nominowana ;) - zapraszam do siebie http://lexiflexi2323.blogspot.com/

Marta Karolina poniedziałek, 20 sierpnia, 2012

robi wrażenie ;D

Racja Pielęgnacja wtorek, 21 sierpnia, 2012

świetne!

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!