Drobne zakupy kosmetyczne!


Witajcie! Post zakupowy czyli muszę się pochwalić tym co przybyło w moich kosmetycznych zapasach. Bo kto nie lubi oglądać hauli zakupowych? :)


1. My Secret, trio cieni. nr 308. Będą idealne do smoky.
2. Essencelong-lasting, trwały ołowek do powiek 02 hot chocolate. Chcę zrezygnować z czarnej kredki, tej samej tylko, że czarnej bo efakt jest za bardzo dramatyczny.
3. Delia, coral prosilk biały - 08 i niebieski 146


1. Pianka od Isany. Tyle słyszałam zachwytów a ja jeszcze jej nie miałam!
2. Sther, Lorys, krem nawilżający bambus i kreatyna. Nareszcie moja! :))
3. Barwa ziołowa, szampon brzozowy do włosów normalnych i suchych
4. Barwa naturalna, szampon len i vitamin complex LA do włosów suchych i łamliwych

Taaak robię włosowe zapasy, chcę urozmaicić a może nawet wymienić mój dotychczasowy arsenał. Teraz poszukuję kosmetyków Green Pharmacy ale w najbliższych Ross są tylko szampony a nie ukrywam poluję na balsamy, olejki i eliksiry :( 

A jutro pokażę Wam moje obecne pazurki! Już się nie mogę doczekać :) Do jutraaa! 

Dżoana

16 comments

Mysza wtorek, 04 września, 2012

Ja jestem zwolenniczką brązowych ołówków do oczu :)
Gdzie kupiłaś ten krem do włosów z Sther,Lorys?

AsKier wtorek, 04 września, 2012

Właśnie... Chciałam się zapytać... Szukam jakiegoś zestawu cieni, tylko w kolorystyce szarej. Pytanko więc: czy te my secret są świecące/perłowe? I czy wiesz czy są także właśnie szaroście?

Coonfiesame wtorek, 04 września, 2012

Oooo super zakupy :) Te cienie są w moich ulubionych kolorach, mega :)

Paulina wtorek, 04 września, 2012

Miałam o to samo pytać :)

Viola wtorek, 04 września, 2012

swietne zakupy :)

Piękna Bestia wtorek, 04 września, 2012

o nie lorys! też polowałam na to, a potem nie mogłam zmęczyć, moje włosy niestety nie polubiły...

Cathy wtorek, 04 września, 2012

Fajne zakupy :)

Mallene wtorek, 04 września, 2012

Pasowałoby w końcu przetestować te szampony z Barwy.. :)

kobiece szufladki wtorek, 04 września, 2012

Napisz wrażenia po użyciu tych lakierów, ciekawa jestem jak się sprawdzą!

Gonia wtorek, 04 września, 2012

Dzień można zaliczyć do udanych lubię czytać takie posty :)

ziuzia21 wtorek, 04 września, 2012

Pianka do golenia z ISANY jest bardzo fajna:)

szy_szynka wtorek, 04 września, 2012

zapraszam na bloga http://kiisblogger.blogspot.com/ :)

Świat Wery wtorek, 04 września, 2012

muszę spróbować Barwę

dżoana środa, 05 września, 2012

szarości widziałam od my secret tylko niestety te moje mają świecące drobinki, są perłowe ale może inny rodzaj cieni np. pojedyncze znajdziesz nie świecące :)

dżoana środa, 05 września, 2012

Lorysa kupiłam w Auchan i z tego co wiem tylko tam są dostępne :)

anikowa101 środa, 05 września, 2012

O ja też miałam o to pytać :) dobrze wiedzieć ;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!