Kolorowi ulubieńcy lata!


Witajcie! Dzisiaj mam dla Was post dotyczący produktów kolorowych których używałam najczęściej tego lata i są to oczywiście jedne z moich ulubionych produktów.

W lato stawiam na naturalność, rezygnuję z ciężkich podkładów na rzecz kremów tonizujących. Z pudrami też staram się nie przesadzać, po prostu chcę żeby moja buzia miała jak 'oddychać'. 
Natomiast co do makijażu oczu stawiam na wakacyjny, plażowy look, który uwielbiam! 


1. Essence, fix&matte, transparentny puder sypki. Idealny do matowienia buzi! Zapewnia nam bardzo dobry mat na bardzo długo - nawet w upalne dni dawał radę. RECENZJA
2. Bourjois, helthy balance, prasowany puder. Kocham go ze względu na idealny odcień, jeszcze nie udało mi się tak dobrze trafić z odcieniem. Ładnie wyrównuje i ujednolica koloryt, do tego pięknie pachnie.
3. Essence, Sun Club, puder nabłyszczający. Używam go do rozświetlenia niektórych części twarzy ale też fajnie sprawdza się jako cień, zwłaszcza jasny pasek - do kącików. 
4. Bell, sun bronzer, puder brązująco rozświetlający. Ideał! Super się sprawdził w wakacje, daje efekt opalonej i rozświetlonej buzi jakby prosto z plaży. Do tego drobinki nie są aż tak nachalne jak w innych produktach tego typu.
5. Inglot, paletka 3 cieni - soft pearl. Najjaśniejszy świetnie się sprawdził przy rozświetleniu kącików, natomiast całe trio daje wspaniały efekt smoky eyes. 
6. Bell, precision stay on eyeliner, konturówka. Jakościowo średnia, jednak odcień jest tak piękny, wakacyjny, plażowy i tak bardzo mi przypasował, że ją pokochałam. RECENZJA
7. Wibo, Lovely, Curling pump up mascara. Ideał jednym słowem i nic więcej nie mam do dodania! RECENZJA
8. Bell, multi mineral, anti-age concealer, korektor w płynie. Wspaniale sprawdził się gdy potrzebowałam czegoś do zatuszowania moich zmęczonych oczu, zwłaszcza po jakiś imprezach :) do tego  bardzo ładnie rozświetla. RECENZJA
9. Alterra, tonizujący krem brzoskwiniowy. Świetnie się sprawdził w wakacje zamiast podkładu. Nawet sam bez pudru daje fajny efekt, świeżości, naturalności przy czym ładnie zakrywał drobne niedoskonałości. RECENZJA
10. Maybelline, dream fresh BB. Tu efekt podobnie jak u poprzednika, nawet sam, bez pudru fajnie się sprawdza. Duży plus za wybór odcieni, ja akurat mam ten najciemniejszy :) 


A tu moje lakiery, które używałam najczęściej tego lata. Na pazurkach u nóg najczęściej gościł neonowy róż od Golden Rose, który zaskoczył mnie swoją wytrzymałością. Natomiast u rąk gdy nie szalałam z wzorkami i malowałam paznokcie na jeden kolor najczęściej stawiałam na miętowe, ale też na pozostałe które widzicie na zdjęciu :) Są to moje ulubione lakiery ze względu kolory ale też ze względu na konsystencje i aplikację. 

Dżoana

16 comments

iwona ja poniedziałek, 03 września, 2012

Twoi ulubieńcy mogli być być również moimi:)

Gonia poniedziałek, 03 września, 2012

Ja żałuję za zakupiłam bronzer Bell tylko e jednym odcieniu nie takie podwójne :) lakier z Miyo ma cudny odcień turkusu gdzie go zakupiłaś ?

Viola poniedziałek, 03 września, 2012

sliczne kolory lakierow :)

Anna, poniedziałek, 03 września, 2012

lakiery bym brała!! :D

Racja Pielęgnacja poniedziałek, 03 września, 2012

uwielbiam ten lakier od essence fioletowy:)

Mysza poniedziałek, 03 września, 2012

Spodobało mi się w Twoich ulubieńcach masę rzeczy! Te cienie z Inglota są po prostu piękne, tusz z Lovely daje super efekt, ale mi bardziej zależy na pogrubieniu rzęs i krem tonujący z Alterry-to jest chyba rzecz która najbardziej mi się spodobała i znalazła się na mojej liście must have! :) Jednym słowem super ulubieńcy :>

anne-mademoiselle poniedziałek, 03 września, 2012

U mnie niestety puder Bourjois się nie sprawdza:/

Catherine K poniedziałek, 03 września, 2012

Mam z nich tylko Alterre i bardzo sobie chwalę. W sam raz na upalne dni bo w podkładzie chyba bym nie wytrzymała.

Daria poniedziałek, 03 września, 2012

Puder z Bourjois również jest moim ulubionym ;)! Po prostu IDEAŁ!

blaubeere poniedziałek, 03 września, 2012

powturze za kims juz - Twoi ulubiency to w 80 % tez moi ulubiency:))))))))

Justyna poniedziałek, 03 września, 2012

muszę wypróbować ten tusz wibo :)

apteka marzenie poniedziałek, 03 września, 2012

krem BB z maybelline wykorzystam na jesień chyba :)
próbuje odzwyczaić się od podkładów :)

kobiece szufladki poniedziałek, 03 września, 2012

Zakochałam się w Twoich lakierach kolory są świetne!

Cathy poniedziałek, 03 września, 2012

Piękne kolory lakierów :)

Świat Wery poniedziałek, 03 września, 2012

lakiery cudne
BB mny nie dla mnie;/

Everything Girly poniedziałek, 03 września, 2012

W te lato pokochałam krem BB od Maybelline i myślę, że będę używać go jeszcze długo, długo, nawet zimą :) Podkładu używam teraz chyba tylko na imprezy :)

Neonowy, różowy lakier z Golden Rose posiadam i też najczęściej gościł na moich stopach w te wakacje :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!