Moje małe szczęście kosmetyczne!

Witajcie! Los jest taki przewrotny! Przedwczoraj narzekałam Wam, że nie mogę nigdzie znaleźć kosmetyków do włosów Green Pharmacy a tu niespodzianka! Wczoraj udałam się do zielarni z nadzieją, że tam coś znajdę i znalazłam ale tylko olejek łopianowy z czerwoną papryką. Potem pojechaliśmy z Tż do centrum i weszłam do Ross, w którym jeszcze nigdy nie byłam i proszę! Cały zestaw kosmetyków Green Pharmacy!


Kupiłam balsam do włosów przeciw wypadaniu, eliksir ziołowy do włosów łamliwych, zniszczonych i farbowanych oraz zakupiony w zielarni olejek łopianowy.

Ale mi się mordka cieszyła, a Tż się śmiał, że kompletuje swój włosowy arsenał :) Ale już od 2 tyg nie prostuję włosów więc postanowiłam wyjątkowo dobrze o nie zadbać, żeby je odżywić po męczeniu prostownicą do której już nie zamierzam powracać!
Dżoana

18 comments

Dagusia czwartek, 06 września, 2012

ale fajny ten arsenał :D ♥

MintElegance czwartek, 06 września, 2012

to teraz czekamy aż napiszesz czy kosmetyki robią cuda z włosami:D

Naturalnie :) czwartek, 06 września, 2012

Fajnie, że je w końcu dorwałaś :)

mentoska czwartek, 06 września, 2012

U mnie nigdzie nie ma Green Pharmacy, a tak mi się marzy ten olejek.. :(

exaireseis czwartek, 06 września, 2012

ile to ja razy podchodzióam do akcji stop prostownicy... nic z tego, niestety ;)

Red Lipstick czwartek, 06 września, 2012

:) Mam nadzieję, że u Ciebie się sprawdzą :)

Gonia czwartek, 06 września, 2012

Szukajcie a będzie Wam dane znaleźć :) Pierwsze słyszę o tej firmie.

Everything Girly czwartek, 06 września, 2012

Ja chyba też się wybiorę na poszukiwanie tych kosmetyków bo co raz częściej słyszę bardzo dużo pozytywnych opinii na ich temat :)

pyzata.jagoda czwartek, 06 września, 2012

Świetny zastaw:) życzę miłego używania i czekam na opinie:)

ThisJuss czwartek, 06 września, 2012

Ah..ciekawe gdzie ja ten olejek łopianowy znajdę ;) też go szukam.

patrycjaa-wardrobe czwartek, 06 września, 2012

Wyobrażam sobie tę radość, nie raz cieszę się jak dziecko jak znajdę dłuuuugo poszukiwany kosmetyk :)

Justyna czwartek, 06 września, 2012

Mam całą serię z tej firmy i szczerze to nic mi nie daje,nawet się zastanawiam czy to czasem nie wysuszyło mi włosów:/

Mysza czwartek, 06 września, 2012

Nie miałam, ale chcę i to bardzo! :)

Karola czwartek, 06 września, 2012

No to zakupy udane:) Kusi mnie ten olejek:)

Świat Wery czwartek, 06 września, 2012

:)

gabusiek czwartek, 06 września, 2012

Ja mszę koniecznie kupić ten olejek ;)

W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;) www.gabusiek.blogspot.com

Tim Mcgraw piątek, 07 września, 2012

ama a tu blog x

We Will Rock You

jimmy manss środa, 12 września, 2012

So cute post thanks !

Søgemaskineoptimering

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!