Mydło oliwkowo - laurowe ALEPPO - Maskat 5%

Witajcie! Dzisiaj naturalnie czyli co nieco o moim ukochanym mydełku od Aleppo. 


O mydełku:
Mydło oliwkowo-laurowe z Aleppo nie podrażnia, dlatego nadaje się do każdego typu skóry, nie wyłączając nawet wrażliwej – dzieci oraz alergików. Wysoka zawartość cennych składników sprzyja przywróceniu naturalnej równowagi lipidowej. Dodatkową zaletą mydła z Aleppo jest jego wszechstronne zastosowanie. Doskonale nadaje się do codziennej pielęgnacji skóry całego ciała, może być także używane jako szampon lub delikatna pianka do golenia. Dzięki właściwościom antyseptyczne, polecane w pielęgnacji skóry atopowej, trądzikowej i nie tylko.

Mydło z Aleppo składa się głownie z dwóch rodzajów naturalnych komponentów- oliwy z oliwek i oleju laurowego. Zwana „płynnym złotem” oliwa z oliwek dostarcza skórze zestaw odżywczych witamin, które pomagają zachować zdrowy wygląd i młodość. Ponadto oliwa z oliwek chroni skórę przed utratą wilgoci, działa łagodząco, przeciwbakteryjnie i przeciwzapalnie. Naturalne przeciwutleniacze pochodzące z oliwy z oliwek chronią przed zgubnym działaniem warunków atmosferycznych i zanieczyszczeń środowiska. Witamina A koi zmęczoną oraz podrażnioną skórę. Olej laurowy znany jest ze swoich właściwości przeciwtrądzikowych, jest również skutecznym środkiem pomagającym w walce z łupieżem. Olej ten od wieków ceniony jest za działania antyseptycznego. Ułatwia gojenie się ran, pomaga pozbyć się trądziku oraz łupieżu.

(moje mydełko używam od początku czerwca a zużycie jest naprawdę niewielkie) 

Moja opinia:
Jak wspomniałam na samym początku jestem zakochana w tym mydełku. To co obiecuje producent zgadza się w 100%! Doskonale radzi sobie ze skórą problematyczną, dzięki niemu moja buzia się uspokoiła, bardzo rzadko zdarzają mi się niespodzianki. Buzia po umyciu mydłem jest świeża, oczyszczona i co najważniejsze nie ściągnięta. 
Do tego pomaga w walce z przebarwieniami i podrażnieniami. U mnie super się sprawdza po depilacji :)
Niestety jego jedyną wadą jest zapach takiego baaardzo starego mydła z czasów naszych babć :) ale po dłuższym czasie da się przywyknąć.

Zdecydowanie polecam! Mydełko jest bardzo wydajne a jego cena to ok. 16 zł. a biorąc pod uwagę na ile starcza to się zdecydowanie opłaca!
Dżoana



5 comments

Viola środa, 19 września, 2012

nie mialam ;D

Justyna środa, 19 września, 2012

O a dzisiaj też wrzuciłam post o mydle z Aleppo ale z firmy Organiqe.Fakt zapach jest odstraszający ale jeśli ma działać to może śmierdzieć:))

blaubeere środa, 19 września, 2012

nie mialam ale po Twojej recenzji z checia bym wyprobowala:))))

Cathy czwartek, 20 września, 2012

Ja bym nie kupiła, bo wygląda trochę jak spleśniałe :D

Gonia czwartek, 20 września, 2012

Bardzo fajne mydło :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!